Not there...

Kom precis hem!
Fick sluta lite tidigare än vanligt så det var himlans skönt.
Nu börjar ju alla "jul-kampanjer" så snart är det nog att börja jobba för fullt.

Jag är skit trött för er som inte märker detta.
Att gå upp så tidigt vissa dagar i veckan, det sliter en hel del på en.

Just det!
Idag är ju blogg awards!

Hum, undra hur tjejerna känner sig som ska dit ikväll?
Det kommer nog bli riktigt spännande och roligt!
Önska man kunder vara där också, men vissa har ett jobb som måste göras.
Här rinner inte pengar som vatten här inte!

Vad ska man annrs göra idag då?
Ingen aning...

Vad ska ni hitta på denna dag då andra befinner sig på blog awards?
#1 - - Jelda:

Euu c-stringen är ingen hitt! Juste blogg awards ikväll.. ska bli kul att få läsa om de sen =)

#2 - - HANNA:

SVAR Okej!

jag gör inte så mkt, kom precis hem från skolan!

ska laga mat snart tänkte jag, ska sova ett

litet tag innan, haha :)



PUSS

#3 - - MADDE:

Hej! Jodå allt är bara bra med mig, sj? Ja, va lite tråkigt att vi inte blev så många, men samtidigt väldigt skönt!

#4 - - Alina:

hmm njaa..inte så värst spännande dag i skolan faktiskt:) två lektioner, sen va de bara o dra hem :) hihi själv då?

#5 - - mimmii:

Jodå har dans idag det är veckans höjdpunkt haha=) Själv då?(:

Puss!

#6 - - Sanna:

jadå bilder kommer det komma :) Får nog med mig några diretk så dom slänger jag upp direkt när jag är hemma.



Idag ska jag bara vara hemma och förbereda mig, funderar på att baka kanelbullar eller något :P Vad ska du hitta på för något då? Puss

#7 - - Helena:

Jag tycker blog awards känns lite skumt. Självklart är det kul med bloggar och så vidare men att det har vuxit så att det har en egen gala-kväll känns lite freaky. Jag är nog lite för konservativ för sådana saker =P Tycker man ska få pris för sina talanger och för vad man bidrar till världen med. 16åringar som skriver om mode och tjänar massor med pengar men vägrar uppmärksamma några mer allvarliga saker i sina bloggar av rädsla för att missta vissa läsare känns inte som några som ska få pris. Dom har makt men dom vägrar göra nån nytt av den. I Kenzas blogg frågade en läsare om Kenza inte kunde bidra med en viss summa av det hon tjänar denna månad till cancerfonden. På så sätt skulle dom som själva inte har råd att ge kunna besöka hennes blogg, hon skulle få in mer pengar och en del av detta skulle gå till cancerfonden. Jag tyckte det lät riktigt smart. Men det ville inte Kenza.

Gillar Stina-Lee dock, hon tar upp riktiga saker och skapar diskussion. Hon ska absolut bli uppmärksammad för det =)

#8 - - felicia:

sv: okej :)

haha skolan igen som vanligt, själv?

kram

#9 - - Marie:

Du lär ju berätta för oss sen ;)



Bara fint med mig!



kram

#10 - - Jasmine:

sv; Hihi danke!!



Idag...vet jag inte vad som händer!

sj då sötis?:)



Fin bild btw:)

#11 - - SARA:

Okej! Jag har inte gjort så mycket idag, mest slappat, men ska snart åka och träna :) Du då?

#12 - - Rockabilly babe:

Jag ska laga mat och städa och fixa. Sj ? :)

#13 - - josefina:

hha ja det funkar

jag ska träna lite, sen ta det lungt

själv?

puss

#14 - - FELICE - FASHION IS HOT OR NOT:

Fin blogg=)



KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

#15 - - Viola:

okej.. jorå:)

#16 - - Andrea:

sv: awh, vad kul! Gillade du den linjen då? :)



Ja, det var grymt skönt. Jag är bara hemma nu, för vi har en gäst som någon måste "ta hand om" :d Heidi andersson, om du vet vem det är? Armbryterskan :)



Vad gör du själv?



Puss

#17 - - Carro:

sv: jobbar inom restaurangbranchen.. själv då?

Nä det har inte hänt så mycket roligt än :P

#18 - - Ida Björck:

svar: det är samma :/ själv? :) kram

#19 - - Mimmi:

svar: Åh, tackar och bockar! :)



Ja, jag ska dit. Så spänd, men det ska bli super kul faktiskt och jag lovar att ta en massa bilder. Bilder kommer det finns gptt om på bloggarna imorgon tror jag ;) haha.

vad skönt, hoppas du får det super ikväll.

puss!

#20 - - e:

är hemma och degar. mår inte så bra idag.

sj då?

#21 - - Erika:

sv: Har varit i skolan, ska till kyrkan sen -.- tråkigt, men man måste gå ett antal gånger för konfan :P Vad gör du själv idag?

#22 - - Mia:

sv: Jo faktiskt :) Vad jobbar du med då?

Idag har varit fint, köpte ett par stövlar och jag är en sneakertjej så vi får se hur det går haha :P Kram

#23 - - Anonym:

Allt är bra med mig..Allt bra med dig denna torsdag..här regnar det hela dagen..så tråkigt,men skönt att man är hemma nu o ska inte göra mer än slappa denna dag..Söt bild på dig :)

#24 - - cammie:

skam..blev dock ingen miljonvinst..skam

#25 - - Lexie:

tack så mycket :) söt bild! :)

#26 - - Loo- vill du bli veckansblogg?:

Hur har du haft det idag?

#28 - - JosefinEmilie:

Men åååh va fint läppstift/glans! :)

Måste vet vart d e köpt? :P



Kraaaam <3

Till top