#1 - - isa:

haha ja verkligen- har inte sett något liknande. Jotack! Bara bra, hur ere själv?

#2 - - Bea*:

Åh hatar folk som stör på bion :(

#3 - - Cecilia Julin:

grymt bra film!

#4 - - Anonym:

Måste se den,har ju inte gjort det än. Må så gott

#5 - - Nina:

Hva synes du om filmen da, var den like bra som bøkene? Den har ikke premiere i Norge før i januar, men jeg tror ikke jeg kommer til å se den, i alle fall ikke før jeg er ferdig med alle bøkene:) Er redd for å ødelegge bildene jeg har i hodet om jeg ser filmen:P

#6 - - ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!:

sv: Jag vet precis hur det är:) Har inte heller haft någon tid till något i helgen!



Ha en fin måndag!

KRAM

#7 - - Emms:

Sv: Jaadu, ingen aning, fast på Fredag ska jag tävla JSM! ;) Sj då? <3

#8 - - Nina:

hej raring! :)



allt är bra, hur är det själv?

kram!

#9 - - Sofia:

Aha vad trevligt med packning:)

Händer för din del idag då? :D

Kramar

#10 - - frida:

Ja då sj??

#11 - - Nikolina:

jaha okej va mysigt, vart ska du flytta? :D annan stad lr?

#12 - - Anonym:

Aha ok, på så vis.



Igår jobbade jag. Sedan var vi hem till en kompis och kollade på film. :)

Du då?



Kram

#13 - - Elina:

Aha ok på så vis!



Igår jobbade jag, sedan var vi hem till en kompis och såg på film.

Du då?



Kram

#14 - - Sandra:

kanske bättre utan alla skrikande fans då :P



Tack :)

Jaså imorgon? Spännande! Jo det är ju bäst att få allting ordnat på en gång. Hur långt är det emellan?



Det är bara bra, lite trött och seg bara. Själv`?

Puss

#15 - - Becca:

Tack så mycket gumman!

JA!dem är riktigt grymma!!!

#16 - - L o t t i i i z z:

Jotack med mig är det bara bra :) Är ju stolt moster nu! thihi! Blev moster till en liten Alicia i fredags morse! Hoppas att allt e fint med dig idag :) ? Och att du har haft en bra helg? Kramkram!

#17 - - Jannekake:

Tusen takk skal du ha :D



Den filmen har jeg utrolig lyst til å se, virker kjempebra :)



Skal legge deg til på bloggkoll nå, jeg elsker svenske blogger :D

#18 - - Jessica:

Jag har inte sett den, är den bra?

#19 - - Amanda:

Ja, visst är de söta! Åh, är den så bra? Funderar på att gå och se den jag med :)

#20 - - Majja:

hahaha :D

#21 - - Sensuellt:

Skrikande fans?

#22 - - Majja:

sv : haha va :P?

delta gäran i min frågestund (A)

#23 - - Majja:

AHA :D

haha skojja baa, fatta nu.

ah du har rätt :P

men har lix över 50 somjag tittar på dagligen, och ngra andra som jag tittar p ibland :P

#24 - - Paulin:

åh, har hört så mycket om den. vill verkligen se den, vilket jag inte har gjort än...

#25 - - Gabban:

åh, den verkar jättebra! vad tyckte du om vilmen? värd att se? :)

#26 - - Linnea :>:

Jag bara måste se den nån dag! :)

Låter jobbigt med skrik medans man ser filmen :o



sv; tack så jättemycket :D

#27 - - Elina:

Aha ok.

Nej det tar ju aldrig slut det där med packningen :P



Idag har jag inte gjort så mkt. Städat och julpyntat lite här hemma :) Annars har det varit lugnt.



Kram

#28 - - Evelina:

Helt sjukt när folk skriker och har sig under en film!

Till top