Sverigepremiär?

Vad kan jag säga..? Jag är seriöst skit trött!  

Hade väldigt svårt att somna inatt. Att gå upp 04.45 två dagar i veckan tar något fruktansvärt hårt på kroppen..
Ni som jobbar tidigt fåtal dagar i veckan förstår nog vad jag pratar om.

Hur som helst. Jobbet gick bra idag, packade en maaaassa chocklad idag!
Frästande värre, men jag höll fingrarna i styr!

Vid 16 tiden så åker jag & Tony in till stan för att hämnta ut biljetter & shoppa lite!
Vill verkligen uppdatera min garderob en aning. Vill vara fin imorgon för vår lilla utekväll.

Har sagt det tidigare och jag kan säga den igen!
Imorgon är det Sverigepremiär för Twilight. Men har märkt att de flesta har sett den.
Så jag vill nog inte kalla det för premiär, det har varit förhandstitt  för den filmen.

Sverigepremiär? Nej det är det verkligen inte! Ska det vara Sverigepremiär så ska väl inga förhandstittar göras? Iså fall kan man ju kalla de för premiär istället? 
Med detta menar jag ju självfallet att filmen visats för publik. Inte att någon snubbe som har ansvar för filmen har tittat på den innan.



Vad tycker du? 
Får det kallas Sverigepremiär om filmen redan har visats i Sverige?
 
#1 - - Amanda & Emelie:

Hej söt blogg:D <33

#2 - - Marie:

jo, jag jobbar och står i. Sen har jag fullt upp med lillan när jag kommer hem, hon är helt galen lilla kanintjejen :)

kram

#3 - - Maja:

SV: Men usch så äckligt! hur fan kan man ens tänka tanken att göra något sånt?! :S

#4 - - Majja:

nej det tycker jag inte, sverhie prämier är ju första gången ...

#5 - - sofie:

sv: nja, de är inte allt för bra. är sjukis. Men det går nog över snart, hoppas jag. Hur är det själv?

puss

#6 - - e m m a:

- Oh diska som är så roligt :) Ha ha. Tänkte plocka ur maskinen nu och sen hoppa tillbaka ner i soffan och fortsätta komma ikapp med allt här, ha ha.



Va gör du denna kväll då? Kram

#7 - - Millan:

Jag förstår. ,Men nu kommer du tro att det är någon som har kommenterat din senaste blogg med något roligt. Och så är det bara jag som vara på ett inlägg x)



Kunde du sova något sedan? :>

#8 - - Sara.:

mm:) allt bra me dig idag?:)

#9 - - Angelica:

Härligt :)

Imorgon ska jag till skolan och efter det TWILIGHT :D dudå?

men.. det är väl världspremiär? :p

#10 - - Marie:

Okej, va roligt med bio! Vilken film ska ni se?

Jag har inga direkt planer för den här helgen, men det blir nog att gå en runda på stan och kanske träffa kompisar, :)





#11 - - MOA:

jotack sötnos, det är helt okeJ! :) hur är det med dig då? <3

#12 - - tezza:

tack=)



ahha okej, min kille med -.-

wow är sämst (A)

kram!:)

#13 - - S O L I N:

Hihi tack så mycket! Inget speciellt mer än bara plugg. Hos dig då? :)



PUSSS!

#14 - - Jenny:

hihi okej :D duktigt!

#15 - - ANGELICA:

sv: okej okej :)

nej idag har jag varit hemma lite och sedan varit med min pojkvän. det blev svensson svensson och mycket skratt då.

vad har du själv gjort? :D

#16 - - H:

är också trött :p

#17 - - i'josefin engdahl:

Jadå trött hehe själv?

#18 - - anna:

det blir en lugn helg för mig. själv då?

#19 - - Anna:

sv: spelar väl ingen större roll antar jag :P

#20 - - Moni:

jaa riktigt söt =)

#21 - - Nina:

va gullig du är! :D ska vi byta?

hihi



puss

#22 - - SARA:

Jag var och kollade på filmen ikväll.. Ska skriva en liten recension i bloggen.. Men tyckte väl sådär.. Alltså om jag inte hade läst böckerna innan hade jag nog tyckt att den hade varit skitbra, men nu satt jag ju och jämförde med böckerna hela tiden, och det var massa grejer som inte stämde överens.. Men den var helt okej

#23 - - mathilda:

det blir match, praktik och fest själv då :D?

kramkram

#24 - - sara:

(svar)ingenting..men det är ända väldigt skönt för jag behöver sova ut haha x)

#25 - - nadja luong:

heeej,,,

jaa jag brukar heller inte få det annars, men vete fan vad som hänt denna gången. men den e snart borta som tur var..=)



Imon blir det nog bara lite städ och så...sj då??

#26 - - Maja:

#27 - - Maja:

SV: I helgen ska jag umgås med min pojkvän :) på lördag ska vi festa lite och spela bowling! Fredag och söndag blir nog bara mys :)



Sj då? :)

Puss och kram Maja

#28 - - Katja:

skumt att dom kallar det så?

#29 - - Linda:

Oj, det måste ju nästan vara hemskt att packa choklad! Så himla gott :P



Sv: I helgen ska jag nog mest vara med kompisar. Sj då?

#30 - - Jonna:

Godmorgon:)

#31 - - Ida Björck:

ohja :)

inte så mycket, själv? :)

#32 - - Nikolina:

hoppas du får en fin helg :)

#33 - - natta:

sv: tack :)

#34 - - zarah:

#35 - - zarah:

okej :( Hoppas du bli bättre!

Nej då är det ju inte premiär om filmen redan är visad.

puss

#36 - - Dress Like a Princess:

Söt bild gumman :)

#37 - - Anonym:

Eftersom jag är gipsad så blir det lugnt. Du då?

#38 - - Sandra:

Håller nog med dig, premiär är ju första gången den visas.



I helgen? Ska "hem" eller vad man ska säga, till Kristianstad iaf :) Träffa mina vänner och umgås med dom. Blir väl en fin blandning med godis och drinkar kan jag tänka mig :P Vad ska du hitta på?



PussKram

#39 - - Anonym:

nja inte sverige premiär om den redan visats i sverige. händer idag? :)

#40 - - sofie:

sv: idag blir det nog bara en hemmakväll med tanke på att jag är sjuk. hade tänkt att festa lite i helgen, men får spara mig till nästa helg ist och köra hårt då. haha. Sj då? :)

#41 - - Your Dream Closet-,:

tack så jätte mycket tjejen :D

#42 - - fanny:

jaoja :¨)

nae jag vet inte riktigt kompisar kanske, sjdå ?

puss

#43 - - Jessica:

Haha okej :P

SV: jag pluggar och så jobbar jag extra som idrottslärare :P

#44 - - alec:

hej tjejen.. vi åker nästa lördag :S hjäälp haha..

vad gör du söt??

#45 - - JESSICA:

ja verkligen =)

#46 - - Lexie:

det är jobbigt att vara så trött :/

#47 - - manuela:

om det ska heta premiär så ska det vara att man inte visat filmen innan:)



det blir nog att jag spenderar min helg med mina vänner:) du då?

kramisar!

#48 - - Jennifer:

Nej de tycker jag inte, premiär är ju första gången liksom.

kommentera gärna vår blogg med.

kramar

#49 - - JOANNA:

jag har än så länge bara varit i skolan och är hemma nu, ska snart ut:) sj?

Till top