#1 - - jennifer:

skolan och så, självdå? :) kram

#2 - - Rebecka:

paramore! alltid bra :D



haha vad roligt ^^ jo allt är bara bra :)

#3 - - manuela:

Tack för att jag fick prata ut och tack för ditt råd!:)

#4 - - Ida Björck:

härligt :)

idag blir det att ha en lektion, stan, plugga och lite så :) själv?

#5 - - Marie:

ja, visst var det.

Bara fint med mig, själv då?

ha en bra dag gumman!!

kram

#6 - - ❤DENISE DORNELL❤:

hehe okej:D javisst själv:)

#7 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: det har nog inte varit på tv än :)

#8 - - Liene:

sv: I helgen var jag bortbjuden hos nåra, där vi åt fika och kollade på film:)

Vilken låt är det? kan inte se på den hrä datorn. Om det är decode från paramore så är det en hiss så klart:)

#9 - - Melina:

sv:skola och träning,själv?

#10 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag älskar paramore =)

#11 - - SABINA:

SV: Ja allt är bra med mig, hur mår du själv?

#12 - - Sara.:

mm precis:) Jo de é bara bra med mig tack:) hur är de själv?:)

#13 - - Zäta:

hmm vet ej,



Idag ska jag fika med en barndomsvän som jag inte träffat på jätte länge. Vad ska du göra?

Kram

#14 - - anna:

tack ska du ha :D hm jag tyckte inte låten var någon höjdare som jag skulle sitta & lyssna på iaf :P

#15 - - Jessie James:

Paramore e juh duktigt bra! tycker jag :)

Absolut mega hiss!



Händer nog inte allt för mkt idag heller. film mm. är så fruktansvärt sjuk juh :( :( :(

ha en bra dag på jobbet!

XXX Jessie James

#16 - - S O L I N:

Skönt att höra. Ska till skolan snart och efter det blir det bara att ta det lugnt hemma och plugga. Själv då? :) Puss!

#17 - - Petrich:

inte så mkt, ska mest sega hemma, börjar bli sjuk. själv?

#18 - - ' j e a nn y:

sv: va bra.



hm ingenting, det regnar ute så jag ska bara vara hemmaa. du då ?

#19 - - Anna:

sv: allt är bra med mig!

Hiss såklart! Är helt förälskad i Twilight!

#20 - - c:

Det är bara fint med mig :) hur är det sj?

#21 - - alec:

jag har haft det bra, hunnit med massor av saker :)

hur mår du idag då gumsan??

PUSS

#22 - - Nina:

med mig är det bra, lite förkyld bara! :P



puss!

#23 - - sofie:

Hiss, helt klart ! :D

#24 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Den är bra! :)

#25 - - Angelica:

Nice :)

Jo det är bara bra med mig, sjdå?



Definitivt hiss, passar filmen bra :) Längtar som satan :D

Kram!

#26 - - Sessan is bride to be:

Väldigt konstiga klänningar, beyonce såg inte klokt ut,, hon som brukar vara sååå underbart snygg!



I helgen var jag på dejt min prins, hans pappa var på besök på lördagen och vi var ute och åt en dyyyr, men asgod middag! Får passa på när man blir bjuden! Sen har det mest var P L U G G. Du då??? Kram kram

#27 - - yasmine:

härligt bra med mig oxå , har vart ute på stan o kollat butiker men inte shoppat idag bara lyx fikat lite med mamma. krams

#28 - - Cajsa:

skola. är helt dötrött och vill hem! :(

#29 - - JOANNA:

sv: idag ska jag fira lillasuster sj?=)

#30 - - H*:

- jadå allt är bra själv då baby ? puss

#31 - - Nikolina:

jorå allt är bara bra, själv? kram

#32 - - louise:

Vet inte riktigt om låten för jag pallade inte lyssna på hela! :P

Jodå det är bra bara lite trött, själv då?? =)

#33 - - Sanna:

Paramore va? great :)

#34 - - Sussi:

Det passar som soundtrack, men det är inget jag skulle lyssna på annars. Vad blir det? Hiss eller diss? :P



Idag ska jag städa och plocka lite. Vad har du för dig en dag som denna?

#35 - - Zarah:

härligt att höra! Ingenting plugga. Kan inte göra så mycket, tror att jag har lunginflammation:(

dudå?

puss

#36 - - isabelle:

nä inget har hänt idag, dudå? föresten tykr jag att låten är ganska bra ;)

#37 - - Bea:

sv: jävlar va du spelat haha.. killen e lvl 74 just nu :D

#38 - - JESSICA:

härligt härligt :)

Senare idag blir det träning men annars ska jag vila och plugga lite :) självdå?

#39 - - erika:

SV:Helgen har jag haft öppet hus i skolan vilket var kul:)Annars hände det inte så mycket. SJ då?



Diss till låten:(

#40 - - emeli:

Ok, vad bra :)



Har du också fallit för Twilight? Jag mobbade mina vänner i veckan bara för att jag inte själv läst boken o tyckte att det lät patetiskt när de började berätta handlingen, hehe, men nu när jag också sett trailern på utube så blir jag också sugen på att se den :) Kanske inte lika mkt som dem, men skulle inte haft nåt emot det i alla fall ;)



Jorå, plugg som vanligt :/ men det rullar på. snart är det ju faktiskt helg igen och då har plötsligt en till vecka passerat, och jag kan börja räkna ned till jul :) hehe, själv? :)

#41 - - Jenny:

hihi:) ska plugga, sen dans! själv?

#42 - - Rosita:

Svar: Näpp, har aldrig spelat, är rädd för att fastna för det, haha. ;)



Åh! Twilight. Soundtracket är ruskigt bra, hiss på låten.

#43 - - Anonym:

Den är bra !

#44 - - mathilda:

vad härligt :)

ikväll ska jag träna, sen kolla på Tv tror jag dudå?:D

kram

#45 - - Anonym:

haft en bra dag:)?

#46 - - Anonym:

Va skönt.

Tänkte börja plugga snart :/

själv då? :)



Puss.

#47 - - e m m a:

- Jag har jobbat, promenerade hem vid halv fyra tillsammans med min lillasyster. Enda stunden idag som det inte ösregnade/snöade..



Va har du hunnit göra idag då? Kram o puss

#48 - - ANGELICA:

hiss hiss hiss! :D

#49 - - JW:

intresserad av att köpa chanel örhängen klicka dig in i min blogshop :) kram

#50 - - Mama - K:

sv: jo, jag tackar. Har haft en kanon dag på jobbet.Fick mycket gjort och kände mighur nyttig som helst :) Kändes kanon efter att ha legat sjuk i tio dagar. Sj?

Kramar!!!!

#51 - - sara:

Nee inte mycket... sjdå?

#52 - - SARA:

Fullkomligt älskar låten! Kram

#53 - - Marie:

Okej okej, va kul :)

Vad händer i helgen då?



#54 - - Ellinor:

Dagen har varit som vanligt, förutom att min mobil började visa gamla, raderade bilder i kameraalbumet tagna för ungefär ett år sedan. Håller på att söka information på nätet om vad det kan vara, har du nån idé?



Hur har du haft det idag då? :)



Kram E

#55 - - Jenny:

alltid en hiss när paramore är framme och gör musik. =) Hayley Williams är sjukt duktig ^^

#56 - - manuela:

Hiss:)

#57 - - anna:

okeej. jodå det är kalas eftersom jag fyller år idag! dudå`?

#58 - - cammie:

låten e helt oki =)

Till top