Det är inte varje dag.

Hej jag heter Louise och jag har panik.
Japp, på tal om panik. Kom på att vi har vår projekt redovisning på tisdag nästa vecka. Men det ska nog kunna gå vägen. I hope.
Jag kommer att isolera mig i detta hus dom närmaste två dagarna för att försöka komma igång med arbetet. I alla fall idag och halva dagen imorgon.

En annan sak som man inte ser varje dag. Idag när min syster kom in i rummet som jag befann mig i, kollade hon genom fönstret. Gissa vad hon såg. Hon såg ett
Rådjur!
image3

Det häner inte varje dag man får se ett rådjur som står och äter på sin trädgård. Det var lite spännande. Inte minst sagt så tyckte Kiwi att detta var högst intresant. När hon fick syn på djuret ifråga så börja hon morra och ha sig.
Jag däremot sprang runt och tog kort på både henne och rådjuret för att dockumentera händelsen. 

Annars har det inte hänt så mycket idag, än i alla fall. 

Bye

 

#1 - - Madde:

Gud, jag får panik på dethär med projektet :S Skönt att det snart är över. Hoppas du har haft ett bra lov :)

Till top