New shoes

Bara för att Scarlett Johansson är jättesnygg på denna bild!

Besöket igår gjorde att vi fick massa gjort här hemma. Tack för att ni kom!
Imorgon kommer det att hända en massa saker, alla lådor ska bort nu från lägenheten (ja, ialla fall de flesta) & sedan ska våran bamse stora hylla upp! Spännande värre om du frågar mig.

Sen senare på kvällen blir det myskväll med älsklingen & sedan blir det raid med guilden. Intrigerna tätnar big time







Här är skorna som jag köpte igår.
Hur skönt & bra som helst! Har inte halkat en ända gång med dessa! Det säger en hel del, med tanke på hur det ser ut hos oss!

Juste! Nämnde jag också att det har snöat massor här i Västerås? Känns riktigt bra tycker jag, eftersom jag älskar snö!
Ser så vackert & fridfullt ut när det är orört. Love it!
#1 - - A M A N D A R O S E N D E:

okej :) nej inget speciellt^^ träning & plugg bara, självdå :)?

#2 - - Marie:

Varsågod! :)



Okej okej, :)

Idag har jag varit i skolan, och nu tar jag det mest lungt. Gick ända till 16.30 idag, usch.

Vad har du gjort idag? :)



Händer i helgen?







#3 - - malin larsson:

sv: ja, det tror jag :')

#4 - - SANIBO:

damn hot pic!

snygga skor indeed.

#5 - - m:

hehe har liknande jag med!

#6 - - S O L I N:

Hihi okej. Skönt att höra. Just nu lyssnar jag på musik, själv då? =)



PUSSS

#7 - - Anonym:

nice:D ccoool bild. jotack förkyld dock:/ sj?

#8 - - Becca:

Hej!Vilken är din favorit (disney)prinsessa?

#9 - - Majja:

sv: tack :)

fina bilder :P

#10 - - angelica:

Nej, det var inget roligt att skada sig :( så är sjukskriven och det suger!



ahh okej, såg sköna ut!



kram

#11 - - Erica:

Det är kanon med mig! :D Hur är det själv? :)

#12 - - yasmine:

ja hehe. görs nu då? pöss

#13 - - stina:

såg sköna ut:)

#14 - - Neftaly:

super fina skor jue!:)

#15 - - Helena:

Det ska vara mycket snö nu när det snart är jul :D

#16 - - Jasmine:

fyyfan va scarlet är vacker ;o går inte låta bli o va avundsjuk!

#17 - - L o t t i i i z z:

Hej Snäckan :)



Sorry för sent svar, blir ju tyvärr så nu i juletider.. man hade bara velat pausa tiden så man hade kunnat hinna med lite mer.



Skorna ser ju riktigt nice ut :D Hade oxå behövt ett par riktiga vinter kängor!



Hoppas att allt e fint med dig gumman?

KRAM KRAM!

Till top