Award





Fick en utmärkelse från Marielle, den löd;
Du har förresten fått en award från mig i bloggen, för att du skriver varierat och för att du är så himla underbar! KRAM

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Skulle vilja ge alla en award för att ni är så bra. Men dessa bloggar får en award av mig:
1. Sessan
2. Sessan is bride to be
3. L o t t i i i z z
4. nosh
5. Emma Härnqvist
6. S O L I N
7. alec
#1 - - Marie:

Okej, va bra! =)



I helgen blir det att gå en shoppingrunda på stan osså, :) Sen vet jag inte, har inte så mycket planerat.

Vad blir det för din del?

När ska ni flytta förresten ? :)

#2 - - Sofia:

vad mysigt:)

jag ska bara ta det lugnt. har jobbat idag bara:)

ska fixa en beställning utav smycken till en tjej med:D

kramar

#3 - - Bitterfitta:

:)

#4 - - Malin:

Skönt att höra :)

Har precis kommit hem från stan, har kört laserdome med mitt gamla fotbollslag :D

själv då?



Puss.

#5 - - stina:

ska jobba :P sj då?

#6 - - Sassy:

Ja, det är bara bra, är hemma och tar det lugnt, det kändes välbehövligt!



Hur är det med dig?



kram

#7 - - malin larsson:

sv: jag gjorde den på workoutcenter, ett gym. Ingenting jag ska göra om tror jag. Pepparkakor såklart! :)

#8 - - Olivia:

Man tackar! :)



Kramar

#9 - - gisela:

tror ganska många kna känna igen sig :P

#10 - - gisela:

tack så mycket! jag designade den faktiskt! men anna lade in den :D

#11 - - mathilda:

sv:jag ju bara 16 år. men troligen så blir det flytt hemifrån efter studenten om jag känner mig redo då:D

#12 - - anna boström:

Jag har ändrat nu för ja märkte det själv, du får väl kolla igen ;)

Jadå det är bra :) själv då?

#13 - - Sofia:

jag har en webbshop:)

http://www.freewebs.com/sofijaswebshop :) kika gärna in där :D

#14 - - ANGELICA:

sv: precis :D

jo..

nej jag ska träffa en som heter nicklas som jag har börjar vara med nu :) och börja träna. du då?

#15 - - Sofie:

Oh, nice :)

#16 - - Anonym:

Mysigt, ha en bra kväll!

#17 - - Cassandra:

Skoj med utmärkelse - grattis :D

#18 - - zandra:

tack ska du ha :D

#19 - - andrea:

sv: gött =)

mycket hände denna fredag! själv? :)

#20 - - emelie:

Hej! Vad tycker du om bögar? :p tänkte se vad ni alla tycker lite kul o veta :) kram

#21 - - S O L I N:

Imorgon blir det liseberg med en killkompis. Och på söndag blir det maybe bio, twilight. Själv då? =)



PUSSSSS

#22 - - S O L I N:

Åh, såg det nu, tack så mycket honey! Sånt vill jag höra varje dag =)



PUSSSSS

#23 - - Gabban:

Tack! :D



okej, men sånt är asnice! :)

nja inte så mkt, skola sen var vi på middag hos några vi känner.

i helgen blir det troligen plugg. betygen sätts ju snart. så otroligt skönt det ska bli med jullov! :)

själv?



puss

#24 - - Sandra:

Hehe ja det blir ju en hel del byggande när man handlar på IKEA!



Jadu.. jobbade fredag natt. Lördagen firar jag 20 :) Och söndagen lär bli en bakisdag. Dudå?

Puss

#25 - - Jenny:

hihi jo det är finfint.. eller jag mår lite illa men iaf =)

just nu sitter jag på jobbet=)

hihi trivs du i västerås då?

puss<3

#26 - - Bitterfitta:

kul att du gillar den! kram

#27 - - Hanna:

Tävling på min blogg !



"Gissa bilden "

#28 - - Nina:

lite ont i halsen, men annars bra !:)



hur är det med dig då?

ska du göra nåt skoj i helgen?

Puss!

#29 - - Vanadesse.:

Grattis till utmärkelsen :)



Vad ska du göra i helgen då söt?♥

Motera ihop allt från IKEA kanske hihi?

#30 - - Maggie Curie:

Visst =( Men men går det inte så går det inte.

Kram

#31 - - SANIBO:

fan justja. måste göra min såndär också, haha.

#32 - - Ida Björck:

ja det är hon från oc :) kram

#33 - - Becca:

Grattis säger man kanske :P

#34 - - P A U L I N:

svar: 9 skoldagar kvar tills jullovet :)

haha ja, man får vara lite försöktig nu.

vad har du byggt för något då?

ikväll ska jag och några kompisar fira en kompis som har fyllt år :) ska du bli kul.

vad hittar du på idag då?

#35 - - frida:

Hejhej allt bra med dej idag?

#36 - - SABINA:

Hejsan, vad tycks om Kanye Wests nya låt?

#37 - - pramita:

hur står det till? :)

#38 - - N E L L I:

Tack , jag hade skoj :)



Pusss!

#39 - - N E L L I:

Tack , jag hade skoj :)



Pusss!

#40 - - Sessan is bride to be:

Tack söta du =) Blir jätteglad nu! Oj,nu måste jag börja tänka vilja jag ska ge min utmärkelse =)

#41 - - Sessan is bride to be:

haha, ja.. det var så otroligt pinsamt! Jag klarar mig på en katt än så länge =)



Skönt att ha något att stå i, men jobbigt med flyttlådor! Men snart få du säkert ordning på allt igen! Själv är jag helt uppstressad av skolarbeten som vanligt. Blir helt störd på min uppsats, den står helt stilla... =/



Ikväll ska jag på examensfest och funderar på en helnykter kväll igen, för att jag har oxå massor att göra! Så söndagen vill jag inte vara bakis... =(



Ha en superhelg! så hörs vi, gumman! kram

#42 - - - Jack -:

cool blogg ;)

Haft en bra dag so far :) ?

Till top