Tomten la sig i snön & grät

Julen är förbi och jag har inte bloggat ett dugg nu under julen! Sorry about that!
Hade så mkt att göra & ville så gärna vara med  familjen medans jag var hemma. Skönt att träffa familjen & släkten nu när man var hemma. Vi hade roligt ialla fall.

Idag kom jag hem till Västerås, så jag ska mysa lite med min älskade Tony!

Hoppas ni har haft en fantastisk julhelg! Jag kommer berätta lite mer senare!
Puss!



#1 - - JESSICA:

ha en bra helg =)

#2 - - evelina:

Vilken snygg hårfärg du har! :)

#3 - - Sofie:

Jag har haft en underbar jul :)

#4 - - Carro:

Dags för en tävling i min blogg, kika in om du vill vara med ;)

#5 - - SANIBO:

härligt!

we want u back.

#6 - - W:

Helt rätt ju! På julen ska man ju inte blogga så, man ska umgås ;)

#7 - - Sessan:

Sötnos hoppas att du har haft en toppen great jul!! Vad var den bästa julklappen du fick? Kramis <3

Till top