Stress

Hur trött är inte jag på en skala då?

Har rivit bland alla säckarna för att hitta bra kläder att ha med mig nu när jag åker till linköping imorgon. Med en mer eller mindre framgång.
Jag är så sjukt frustrerad just nu, tankarna bara far igenom huvudet och jag vet varken ut eller in just nu. What to do? Ska ialla fall bli skönt att träffa familjen imorgon. Hoppas tågena går som dom ska - inga olyckor här tack!

Nej, nu ska jag ta ett varmt bad för att slappna av och sedan lite fix så jag ser ut som ny imorgon.

Vad gör ni för att slappna av?



Har fått massor av fina kommentarer idag som jag inte hunnit svara på en, men ska svara på varenda en så fort jag bara kan. Puss på min fina läsare!
#1 - - sandra:

står i min blogg, själv?:)

#2 - - Hanna:

Haha tack ska du ha XD

#3 - - Anonym:

Samma som du, badar :-D 3VLIG resa tjejen.

#4 - - victor:

http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom



Hej skriv gärna under min viktiga petition för att besegra åldrandet, du kan göra skillnad och hjälpa till att rädda gamla människor från lidande,förnedring och ofrivillig död :)

#5 - - *Mippi*:

Jaa =) hihi man kan inte sluta titta på henne :)

Nu har hon somnat så nu är här lugnt men hon vaknar säkert snart igen.. å hon är en väldigt bestämd dam ;) hon har redan lärt sej hoppa upp i vår soffa o den e rätt hög, hihi sen leker hon lite på golvet å sen piper hon att hon skall upp i soffan ;) å vi MÅSTE ligga bredvid henne i soffan annars piper hon.. hihi =)

#6 - - Jasmine:

Jag har sett Britneys dokumentär och nu tittar jag på Dreamgirls :) Imorgon blir det förhoppningsvis inköp av julgran :D

Hur går det med packningen? Och när åker du imorgon?

#7 - - ANGELICA:

sv: haha ja precis :DD

jo i förmiddags var det inte så bra men nu är det toppen alltså! haha.

med dig då? :)

#8 - - sara:

Tar ett långt varmt bad, andas i en trekant osv :)

#9 - - melinda:

jaa, vill ha deen.



åh detsamma!

#10 - - Andreas:

stress är det värsta som finns!



Ha en underbar kväll!

#11 - - MOA:

jag sover! :D

#12 - - F E B B:

ja brukar äta frukt, sova! :P godnatt föressten haha kmr lägligt.. puss på dig lousie :)

#13 - - LIFE BY Marielle:

För att slappna av brukar jag slå på tvn en timme eller så med en kopp te i handen:) så mycket sömn som möjligt och en sak i taget är viktigast.



Ja det är prima:) kan inte va mer före jul & nyår! hur är det själv? Vilket är ditt bästa musikminne? :)♥ KRAM

#14 - - Linnéa / ELW:

Hoppas tågresan gick bra =) En bra bok, te och lite nötter. Det är perfekt!

#15 - - Lotta:

Jahaa där ser man:P Inte så länge, ett halv år ungefär. Vad jobbar du med då?

#16 - - Nina:

åh tack gumman, vad snäll du är! :)



min helg var toppen. dans & umgicks med fina vänner :)

själv?



pussar

#17 - - sadia:

skönt med ett varmt bad :)

#18 - - pramita:

hihi okej :)

nja jag gör inte så mycket sitter o letar efter bra lugn rnb musik just nu

#19 - - emeli:

allt bra med dig? här är allt super :) julstämningen kommer smått hela tiden och jag har också blivit klar med alla julklappar :)



puss

#20 - - Helena:

Jag lägger mig framför tvn och bara tar det lugnt :)



Puss !

#21 - - Liene:

sv: Hehe, jag kan ge dig flera knäck:)



Ett varmt bad brukar hjälpa. men oftast brukar jag lyssna på lugn musik för att lugna ner mig:)

#22 - - Perfektion by Emma:

- Gissar att du sitter på din tågresa nu och hoppas att allt går bra för dig (inga olyckor som sgat..:))



Igår gjorde vi inte ås mycke mer än åt och såg på Twilight. Nu ska jag snart ner till Liseberg för att möta upp resten av min familj och gå där och julmysa. Va ska du göra ikväll då? Kram

#23 - - alec:

hej tjejen.. idag har jag gjort massor.. du då?

mys att åka iväg... GOD JUL ÄLSKADE::::))))

#24 - - Daniel:

Hoppas badet relaxar!

#25 - - Mimmi:

Brukar duscha eller promenera oftast för att slappna av=)

#26 - - anna:

Jaa vikingstad vet jag vart det ligger! men vart bor du nu då? :)

#27 - - Nathalie:

SV: Idag har jag varit och shoppat lite med mamma. Gjorde ett jätte bra fynd {kolla min blogg} :)



Dudå?



Ha en bra kväll! Pusssss!

#28 - - Malin:

Japp :)

Vad ska du göra nu i jul då?



Puss.

#29 - - Liene:

sv: Hoppas att du också får en underbar jul:)

kram

#30 - - Sofie:

svar; tack :D



Jag lyssnar på musik och ja, tar det lugnt helt enkelt :P

#31 - - Gurra:

Jag tittar på min katt som har ett runt ansikte och söta öronsnibbar!

#32 - - Maj:

va bra :)

jag ska till västerås och hämta skoinlägg, jag går mer fötterna innåt så jag ska räta upp dem :P



Själv?

#33 - - Fanny:

sv: I fredags hade vi först julfest i skolan och sedan åkte jag till min pappa.

Vad ska du göra imorgon då på självaste julafton? :D Hud vad kul med jul :D

PUSS!

#34 - - Carro:

God Jul. :)

Ha en underbar julafton. <3

Kram Carro

#35 - - Just Picture It ?!:

Med bilder och text guidar jag dig till

BÄSTA FEST-SMINKNINGEN!


Ta dig gärna en kik, vore kul att få kritik och åsikter över vad du tycker! :)

ha det underbart! pussar.

#36 - - Rebecca:

Brukar också ta ett varmt bad eller också bara krypa under täcket och titta på scrubs, vänner eller sex and teh city... :)

#37 - - tezza:

tack!(L)



haha precis! askul att slå in, men ja.. resultatet är väl inte lika kul! hihi



puss

#38 - - jeanny:

Va fin din blogg är nu :)

har du gjort allt det där själv ?

#39 - - Gabban:

okej :)

Hur är det med dig idag? :)

Kram

#40 - - marie:

god jul!



kram

#41 - - Ulrika:

God Jul tjejen!

#42 - - IZZAH:

jag ville bara önska dej en riktigt GOD JUL ! ! !

#43 - - emeli:

GOD JUL :)

#44 - - baby loonia:

Tv blir det avslappning. Hoppas det inte blir några SJ krångel, God jul gumman !

#45 - - jeanny:

GOD JUL ! :)

#46 - - Lexie:

hoppas du har en bra julafton :D

#47 - - SARA:

God fortsättning! :)

#48 - - Em:

jag älskar att ta en bad, eller läsa en riktigt bra bok som man fastnar i för så ligger man bara där och vilar länge utan att man känner sig uttråkad :)

#49 - - soeticz / gör bloggdesigner billigt :):

haft en bra jul? :)

#50 - - Maj:

kollar på film eller läser en bok och har tända ljus, asmysigt och avslappnande:D

#51 - - L o t t i i i z z:

Hej Snäckan!

Sorry för sent svar :( Har verkligen haft fullt upp den senaste veckan!



Javisst är den snygg :D Provade den igår igen!! thihi! Ska bli så skoj när den åker på på nyår!! längtar!



Hoppas att allt e fint med dig snäckan :) ? Haft en bra jul? KRAM

#52 - - Marie:

Jag har hört att stressbollar är bra när man är stressad. Då ska man klämma på dem och överföra stressen till bollen istället. Jag har aldrig provat det själv, bara läst det i Blondinbellas blogg. Men jag ska absolut testa det själv, :)

Till top