Den hedliga boken

Hur man än vrider & vänder på det så är boken alltid bäst!

Yes, några av er gissade nog att jag syftade på Twilight boken. Ni hade rätt.
Fick "Om jag kunde drömma" av min lillasyster i julklapp. Började läsa på den i förrgår & läste ut den i natt.
Boken är ju fasen i mig 1000 gånger bättre än filmen. Kunde verkligen inte lägga ifrån mig boken. Eller vad tycker ni?

Min blogg har haft lite jul ledigt
. Som bekant så åkte jag till linköping & firade jul med min familj (tyvärr utan min älskling, som firade i v-ås med sin släkt & familj). 
Hade verkligen supermysgt under julafton. Vi gjorde något nytt i år & spelade julhazard. Jag gick naturligtvis därifrån som en förlorare. Men glad över de få vinsterna jag vann, dvs vinöppnare & biljetthållare för bilen.  

Älsklingen frågade om jag hade lust att följa med honom till stan, naturligtvis så följer jag med. Mellandags rea säger man aldrig nej till! Så nu ska jag bara göra mig iordning & sedan får jag se vad jag kommer hem med. Ganska säker på att det blir uppföljarna av "Om jag kunde drömma".


Vad ska ni göra idag då?





Hittade den sista boken "När jag hör din röst" nu på stan!
Har jag inte tur eller tur?
Tyvärr fanns inte den tredje då, men den ska komma nu i veckan! Hittade även massa smink på kicks som hade reat ut massor!

Jag älskar reor!
#1 - - Carro:

Vill du vara med och tävla i min blogg? :)

Om en klänning som är kanon snygg!

#2 - - Vanadesse.:

Hej söt! Haft en bra jul :)?

puss!

#3 - - ELW / Linnéa:

Tyvärr tycker jag det brukar vara så, därför läser jag alltid boken efter filmen. Eftersom den oftast är bättre =)

#4 - - JESSICA:

jag vet inte riktigt ja, tror inte samantha skulle sagt de heller. Då riskerar ju hon hennes förhållande med lindsay :p

#5 - - sandra:

tack sweetie:)

#6 - - F E L I C I A:

idag blir det tandläkaren : (<3

#7 - - Olivia:

Åh, jag älskar Twilight! Har bara börjat några kapitel i boken men den är underbar, och filmen också.

#8 - - Anna-Maria:

Boken är underbar!

#9 - - Linda:

Sv: Kul att du hittat en bra bok :)

Reor är underbara <33



Sv: Jo, med mig är allt bara bra.

#10 - - Elli:

Måste ta å läsa de böckerna nu, gott nytt år

#11 - - joss:

åh, jag älskade den filmen :D

#12 - - S A N N A:

fin bild där!

Till top