Uråldriga tvättmaskiner från tidigt 90-tal!

 Yes, jag tvättar för fulla muggar!

Eller kanske inte i detta ögonblick, för Tony är duktig och står där medans jag var ute med Kiwi.

Så tänkte slänga in ett inlägg, så jag kan undvika tvättstugan en liten, liten stund till!

Hur ska ni spendera eran kväll idag?










#1 - - Jen:

OOO leta bröllopskläder i min garderob,,, svååååårt, börjar baske mig bli stressad, Ha en bra kväll kram

#2 - - Linda:

Hm jag tvättade precis, och så håller jag på med storstädning av rummet, så roligare än så blir det nog inte ikväll =/

#3 - - JESSICA:

snygg blogg =)

#4 - - Alina:

Kika gärna in i min blogg! ha en bra kväll! http://emmiealina.blogg.se

#5 - - Kattis:

Hejsan!

Det blir en lugn kväll.

Ska inte göra nåt då jag är ganska trötter.

Ha en skön kväll!

#6 - - NAVAS:

Ja du, i helgen blir det inte bara flytt ;D imorgon drar vi utomlands en vecka först, SEN blir det flytt :D hihi

kram sofia

#7 - - Linda:

Det är så tårkigt när man måste städa o ha sig... =/

#8 - - Linda:

Nu har jag en ny tävling till i min blogg där du kan vinna en väska värd 600:-

#9 - - Malin:

härligt=) jadu det blir kräftskiva ikväll sen bara jobb jobb jobb.. själv då?=)

#10 - - Jen:

Japp min kusin ska gifta sig i morgon. Ska bli kul.

#11 - - Emma:

Bilden du har på sidan är dte din riktiga hår färg? :)

#12 - - Kattis:

Fredagar är man inte den piggaste personen precis.

Ha det lugn då.

Kram

#13 - - JESSICA:

jodå, börjar få lite ont i halsen som jag hoppas på att försvinna =) Hur är de själv ? :)

#14 - - Erik Keding:

Ska spendera min kväll med min älskling! Vad ska du göra mer än tvätta?

#15 - - Nova:

Fin blogg!

#16 - - Alina:

Tack så mkt Louise:) Med mig är det bara finnemang! Hur är det själv ?

#17 - - Vanessa:

Dom ser jääättecoola ut :)

#18 - - Emma:

sv: jag älskar rött hår min lellebror har också det :)

men dte är så många som färgar dte rött dte var därför jag undra :P

#19 - - Fanny:

Svar. Perfekt ju! Tycker du kan säga till honom att fixa den direkt =):P

#20 - - Anonym:

Fin bild :)

#21 - - Alina:

Blir nog lite shopping tror jag;) Sj?

#22 - - Alina:

;) :)

#23 - - Angelica:

Jag borde tvätta. Jag vill festa...men jag kommer nog att sova :P Ha en bra kväll!

#24 - - Athena:

tvätta orde ja me :P hoppade faktskt fest ikväll, pallade itne =P

#25 - - anna:

Snygga tvättmaskiner

Till top