Musik tips!



Heej alla kära underbara läsare!

haha, det lät roligt! Lesdsen för min taskiga & torra humor!  Det är  så att jag behöver er hjälp med musik tips!
Som jag har sagt till så många av er så ska jag åka utomlands nu på onsdag och behöver lite ny musik till mp3:n.

Såhär gäller det att ni lämnar en kommentar här.

Så, vilken är din favorit musik just nu?
Tipsa gärna om mer än 1 favorit!




Tack på förhand!
#1 - - Linda:

Ok men vad bra då!!

Ah jag gillar ju Rihanna-Umbrella=)

Kika in hos mig finns massa fina bilder nu=)

#2 - - Louise:

ja tycker om finska bidraget till euorovisionsongcontest! :):)

#3 - - Angelica L:

Härligt :D

Joo min dag har varit ganska bra.

Kram

#4 - - Dilan:

Vad kul var ska du åka?

#5 - - Madde:

Svar: Okej, trevligt :) vart ska du åka nånstans? :D och när jag ändå svarar här kan jag komma med lite musiktips också. Inte för att jag vet vad du gillar för musik. Men Arctic Monkeys, The Kooks och Babyshambles är iallafall bra! :D

#6 - - laijna:

Svar: aha, på en kiosk! :D men vart ska du fara då?? :)

#7 - - tilde & nova:

det är bara bra med oss :)

#8 - - Sofie:

The Call - Regina Spektor

The Mixed Tape - Jacks Mannequin

Light Years Away - MoZella



Tre grymma låtar :D

#9 - - Sadia:

hmm, amy winehouse har jag börjat lyssna på just nu ;) neyo är bra han med!

#10 - - Julia:

The Kooks är ett riktigt hett tips! ett sött, brittiskt band från England.

Har fastnat för dom totalt! :D

#11 - - Malin:

Svar; Hejhej! Det är fint med mig, självdå?

Detsamma:)

#12 - - Emma:

www.frizon.info

har jätte många bra ungdoms rappare, älskar deras låtar :)

Kram

#13 - - emelie:

veronica maggio, vet inte om du gillar den musiksmaken. men är lugn och skön iaf ;D

#14 - - M A R I T:

LARS WINNERBÄCK !!

#15 - - Robin:

Svara gärna på Dagens Fråga i min blogg om du har tid och lust :)

#16 - - Mikaela:

Jag har så jäkla många låtar som jag gillar.



Rihanna - Take a bow

Lady GaGa - Just dance

Katy Perry - I kissed a girl,

sen är det så väldigt olika artister jag gillar, Basshunter, Gavin Degraw, EMD, Håkan Hellström, Kent & Lars Winnerbäck.



trevlig resa, vart ska du åka? :D

#17 - - Anonym:

hur äre me dig?; )

#18 - - sarah:

jassiså ? :P . Vart ska du ta vägen ? :)

#19 - - Sessan:

Jag kommer verkligen sakna dig när du åker!!! LOVA ATT BLOGGA DÄR NERE ÄLSKLING!!!



PUSSSSSSSS

#20 - - Anonym:

Veronica Maggios nya album är bra!

#21 - - jenny:

bäst just nu är Marit Bergman-No party:D



#22 - - alec:

hej vännen!!

det är inte så bra med mig idag, upp och ner duvet.

HUr mår du sötaste???



Massa kramar

#23 - - Julia:

brabra :) sounds great!

#24 - - Rebecca:

Spana in James Morrisons låtar, hans låt "wonderful word" är jättebra! ;)

#25 - - Dilan:

WoW vad kul, jag va i istanbul under sommaren bara två dagar. Det va faktiskt dåligt väder.. men var i Turkiet ska du åka till?

#26 - - Rebecca:

svar: okej ;)

#27 - - michelle:

det beror på vilken musiksmak du har ju :D men ska tipsa om nårra av mina favoriter!

Collie Buddz-come around |

The red jumpsuit apparatus-your guardian angel |

Jason Mraz-You and I both |

Pink-So what

#28 - - Emil:

ladda hem nått med chris brown =)

#29 - - Kinga:

tack vännen!!

#30 - - jennifer:

svar: bara bra :) sj då?

#31 - - jennifer:

sv: kollar på tv och dricker te :) du då?

#32 - - Ammii svarar:

hej hej ja allt är bra med mig! du då?

#33 - - Sessan:

Skall blogga nu hoooney, så håll utkik baby love!!

#34 - - jenny:

Hon spelas på hög volym här hemma.. no party är lätt bästa asså..

ja det är toppen här nere=) hur är det själv?+

vart är det ni ska nu då?du o mammsen?

saknar dig massor.. du får ta o komma hem snart tycker jag =)puss<3

#35 - - sanibo:

men det är bara att checka min blogg vettu :)

gå in på "sanibo tipsar" och "dagens" i kategorier.

#36 - - MADDE:

Jag har en kategori "some good music" eller något liknande, många favoriter för mig där :) Lite annorlunda och ouppmärksammad indie-klassad musik. Jag gillart skarpt i alla fall! Är resemålet bestämt än då?

#37 - - anna:

Fin bild

#38 - - Mariah N:

Just nu är det Duffys platta Rockferry som är min

favorit hon har gjort låten Mercy.

Till top