Dagens ros!


Länge har jag trällat med min bloggdesign men det har inte blivit något vidare,
eftersom dessa koder är som grekiska för mig. Jag har alltså inte förstått ett skvatt!

Men nu fick jag min design gjord av denna tjej
http://evlajndesign.blogg.se/.
Är den inte helt underbart  fin?










#1 - - EvlajnDesign:

Svar: Jag använde den som redan var där :) Gick bara in och ändrade med HTML-koderna :')

#2 - - Jasse:

Läs gärna detta inlägg och lämna sedan din kommentar tack!

http://jasse.webblogg.se/2008/august/kanner-du-detta-barn.html



Mvh Jasse

#3 - - Tindra:

jättefin design..

#4 - - Sanna:

Nemen oj så fint det blivit här. Hur är det med dig gumman? Kramar

#5 - - Becca:

Hehe japp :) Det är hur fint som helst.

#6 - - Anna:

vad fin designen blev :)

#7 - - Alexandra:

Hejsan!

Tack, va roligt att du gillar dom...jag jobbar i en pärlbutik på dagtid, men dessa är gjorda hemma på fritiden:) Prova du me!

#8 - - sess:

Nämen Louíse! Vad du har piffat till dig!! :) Din bloggdesign är ju hur lääcker som helst!! Mmm, bara min Louise

#9 - - Dress Like a Princess:

Jättefint

#10 - - Sanna:

Jojomänsan det är bara bra =) kram

#11 - - Sanna:

Jodå det gick bra, men det var segt och tråkigt. Finns liksom inget att göra där. Vad hittar du på för något då? Kram

#12 - - Sanna:

Ja det blir ju sådär ibland ja,

man får liksom inte tummer ur så det blir gjort haha sådan är jag vääldigt ofta kan jag säga KRam

#13 - - Jonna:

din är ju finfin:)

Till top