Julgalan 2014

 
Ja, i lördags var det julgala i åren igen för oss på Attendo LSS. Dagen spenderades på jobbet från kl: 07.00 till 17.00 så ni kan ju förstå hur trött jag var innan vi ens hade kommit fram. 
Vi som jobbade på dagen samlades hos min underbara chef som bjöd på vin innan vi drog vidare till Rocklunda. När vi kom dit var alla redan lite på gasen, vilket var himla kul! Träffade många nya och nygamla ansikten som jag inte hade sett på länge. 
 
Väl där inne kom i fram till vårat bord, som naturligtvis låg mitt i smeten och ett rent h*lvete att ta sig fram och tillbaka på, vilket var lite synd. 
Men annars var själva galan hur bra och ROLIG som helst. Skratta så jag fick tårar i ögonen, sjöng tills jag blev hes och var upp och dansade på stolarna.
 
 
Ja, som ni säkert förstår så var kvällen helt fantastisk! 
 
 
 
Till top