30 December

 
Julen var lika snabbt förbi som den kom och jag hade en underbar jul tillsammans med min sambo. Vi åt hemgjorda köttbullar och en förTOK saltad kalkon. Nästa gång håller jag mig till de recept jag känner till än ger mig på någon rekomenation från köttdisken. 
Vi tittade sedvanligt på Kalle Anka och åt massa godis så vi nästan sprack. Hundarna var glada för sina julklappar och vi glada för de som vi fick av varandra. Älskling hade köpt massor av roliga och fina julklappar. Favoriterna är helt klart Orrefors champangeglas och mina Zombee-högtalare (vattenspel efter ljudet den dundrar ut) 
 
Nu är det bara två dagar kvar av detta år.. 2014 kom och gick. Men det har varit ett fantastiskt år men många underbara minnen att minnas tillbaka på. 
 
 
Jag tror och hoppas att 2015 kommer bli ännu bättre och att vår dröm blir uppfylld.
 
Till top