Just nu..

är jag ledsen.. Min kamerasladd är putts väck! Finns ingen stans och det tycker jag är lite tråkigt. Men vad gör det? Det är FREDAG IDAG!


Dags att skaka rumpa till mina långt gångna uttjatade låtar!
Nu;

Rebecca Black - Friday

#1 - - danten89:

Vad menar du med det? :P

Jag förstod inte^^

#2 - - Johanna:

Hoppas du hittar din kamera sladd :)



tack det var snällt sagt av dig :)

#3 - - danten89:

Va hade jag? xD

#4 - - Johanna:

Ja det är det verkligen... ler



planer för helgen?

#5 - - MalinKalin:

Sv: Tack :)

Ja fan vad skönt med fredag i dag :)

#6 - - Annika:

Hoppas du hittar den snabbt!

#7 - - danten89:

Men jag var lite förvirrad då tror jag? xD



Jo det är bra =)

#8 - - Amiee Whitney:

sv, I am feeling much better now, thanks!

I don't like this song haha

#9 - - Johanna:

skall på middag och sedan fest ikväll, blir dock nyktert eftersom jag börjat med antibiotika för mitt knä, kan knappt gå, så sprit på det, nej :)

#10 - - s:

den är bra!!

Till top