Dagen D närmar sig..

Jag läste något ganska roligt på aftonbladet.se igår.

Rubriken löd: Bröt mustaschlöfte - stämdes av kompis.

 

Skrattade lite lätt för mig själv och tänkte "haha, ännu en stämnings-blunder från amerikanerna som man kan skratta åt".

Klickade mig vidare in på sidan och vad ser jag inte?! Malmö?!?? Som i Sverige, Malmö?!


"Det var i julas som 29-åringen upptäckte att vännen brutit mot den fem år gamla överenskommelsen om att aldrig skaffa mustasch"

"Stämningansökan innehöll förutom bildbevis även en fyra sidor lång argumentation.

– En försvårande omständighet är även att svaranden nu planerar att flytta från Malmö till Stockholm där jag, sedan ett antal år är bosatt. Detta innebär att jag kommer att utsättas för mustaschen i en större omfattning än tidigare, skriver 29-åringen i stämningsansökan"

Ja, Gud hjälpe oss alla!
Den håriga överläppen kommer att förfölja dig i all evigheeeeeet!

Men där fick jag det för mina fördomar.. Om jag minns rätt så är detta det första tecknet som bevisar att Domedagen  är nära.. Om inget annat hoppas jag det. Ja innan dumheten sprider sig över hela landet vill säga.

#1 - - danten89:

Älskar du också gud?=)

#2 - - Sara:

Haha den artikeln läste jag, skrattade gott :D

#3 - - ♥ KHANGKHENG:

skönt att höra, det är bra med mig med :)

göru?

#4 - - Annika:

Hahaha så kul!

#5 - - Johanna:

Haha läste med rubriken, men inte mer... viss är störda haha :)

#6 - - M E R E I:

- hahahaha gud !

#7 - - MalinKalin:

Sv: Vi hann inte med nån klippning men lite färgning blev det :P

Haha herregud är den där människan verkligen seriös?! :P

#8 - - MalinKalin:

Sv: Vi hann inte med nån klippning men lite färgning blev det :P

Haha herregud är den där människan verkligen seriös?! :P

#9 - - MalinKalin:

Sv: Vet inte om kommentaren jag skrev nyss kom fram så jag skriver igen :P

Det blev ingen klippning i dag men lite färgning blev det :)

Herregud hur kan man bli så upprörd över en mustasch?! :P

#10 - - Amiee Whitney:

sv, I'm sick at the moment but I'm going back to work tomorrow, can't afford to not earn some money right now :/

What have you been up to?

#11 - - danten89:

Jaha haha xD

Vet inte vad jag tänkte på.

Allt bra annars? :)

#12 - - Pikachu [Pika Pika]:

Hellow! ♥

Jag är en matglad liten hamster vid namn Pikachu (kallas Pika Pika) med en helt egen blogg!

Där skriver jag om mitt liv som guldhamster och om alla busigheter som jag hittar på.

Jag hoppas att ni tar och kikar in och kanske lämnar en liten kommentar.



I framtiden kommer jag han en frågestund där jag kommer svara på frågor om hamstrar och på frågor om bara mig.



Jag skulle bli jätteglad om ni kollar min blogg.

Massa hamsterpussar & hamsterkramar,



/ Pikachu [Pika Pika] ♥

Adress: www.pikapika.blogg.se

Till top