kört fast..

Har pluggat exakt hela dagen och sitter fast på en uppgift.. SUCK!!


Intresse smurfarna antecknar så det luktar lite bränt känner jag.. Nej, men det tar emot när man är så nära på att bli klar. Men men!


Vad har ni gjort denna SNÖIGA tisdag?


#1 - - Nicole:

sv: förlåt för et sent svar men jag kunde inte använda mitt internet i madrid, skulle kostat mig skjortan:( men håller på att lägga upp bilderna nu:)

#2 - - emelie:

Jag har varit ursel när det gäller bloggen och uppdatering.

Men nu behöver jag just din hjälp, ge förslag på hur jag kan förbättra min blogg.

vad vill du ser mer utav?

#3 - - ♫♪ Sandra T:

eller hur ^^

#4 - - ida:

ush så jobbigt när man kört fast. hoppas du kom igång sen =)

#5 - - Sara:

Åh fan vad segt :/ Hoppas du löste det till sist? :) Kram

#6 - - Johanna:

Ja det tycker jag allt du skall göra =)

#7 - - Anonym:

kolla gärna min bloppis:D!

Till top