#1 - - Maria:

Härligt med julstämning! :D

#2 - - MalinKalin:

Sv: Ja den är en av mina favotröjor :)

Härligt med julmusik :)

#3 - - tess:

Den låten är så fin =)

#4 - - Hannah:

naj D: julen är inte här förrän julveckan ju. anser jag :)

#5 - - David - davidandreasson.blogg.se:

Hejsan var gärna med i min frågestund där du kan fråga vad som helst och hur personligt som helst!!:D

http://davidandreasson.blogg.se/2010/november/fragestund-fraga-vad-du-vill-d.html#comment



Om du inte vill så förlåt för kommentaren!!

#6 - - TiinizzZ:

hehe jag med :P det är en fin bok :)

nae har inte märkt så mkt mer en att jag har börjat gråta som en gris för allt nu mera o lite växtverk i magen :)

#7 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv. hihi ja otroligt gott :D <3

#8 - - nicole:

sv: jasså inte? :) Ja jag längtar tills sista filmen nu!

#9 - - ♫♪ Sandra T:

älskar den låten!

#10 - - Cajsa:

goddagens tjejen! :D

allt bra med dig denna fredag? ganska skönt med helg nu va? :D



Var mer än gärna med i min tävling....skulle faktiskt betyda mycket för mig och det är ju en bra julklapp om du inte hittar något till dig själv där presentkortet på 300 kr ligger. :P http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment VAR MER ÄN GÄRNA MED!

#11 - - Sara:

Julstämning :D

#12 - - Emelie:

Vill hemskt gärna se vad det är för underbart hus du bor i nu! Nyyyfiken!



Sjuksköterska alltså... Tufft! Det kräver en hel del pluggande som jag förstått det. Men det fixar du galant, om det är det du brinner för :)



PUSS!

#13 - - Sofie- Amor vincit omnia:

det är en bra jullåt :)

#14 - - Cajsa:

god eftermiddag sötnos! :D

allt bra med dig denna måndag? jag hade sovmorgon så här är det bra..xD



Glöm inte att delta i tävlingen på bloggen om du inte redan är med! :D Vore superkul ju fler som är med! :)

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

#15 - - ♫♪ Sandra T:

en av de bästa svenska jullåtarna!

Till top