Guess hows back, back again!

Kiwi har inte skrivit inlägget..

Det känns som att det är dags att komma tillbaka med bloggandet! Har ju typ varit borta i två veckor?

Har ju även hittat min borttappade kamerasladd så förhoppningsvis så kommer det upp nya roliga bilder. Juste, har jag sagt att jag har bytt data-plats? Troligen inte, men det har jag! Kommer slänga upp en bild på hur jag sitter hemma när jag ser mer anständig ut.

Hoho, spännande va?!

#1 - - Johanna:

Nej precis sån är jag med, men det är så tråkigt med de som vill man skall lägga till en bara för att... :)

#2 - - miiah:

vilken söt en :)



sv: det var jättemysigt! :D

Allt bra med dig?



kram!

#3 - - Maria:

Hahah, bildtexten.. Jag dör X)



p.s. Wohoo, du är tillbaka! :D

#4 - - Marcus Å:

Det är fint med mig. Hur är det i Västerås då? :)

#5 - - SARA:

ääääntligen ett blogginlägg :D JIPPIE! Kram

#6 - - tess:

man akn inte alltid vara på blogg-topp :P hehe

#7 - - t a k a i ♥:

svar:

det var det också <3

du är inte sugen på att beställa en bloggdesign av mig? :>

#8 - - Marie:

Så söt. =)

Ibland behövs en paus. =)

#9 - - CLIP:

Eller hur!!



Sjukt skönt med en paus ibland ju!:)

#10 - - alexandra:

sv; tack :)

#11 - - ANGELICA:

ja mums :D



åw vilken söting!

#12 - - Annika:

Hahaha så söt!

#13 - - Elin:

Aw gulle-bulle! jodå sevärd är den nog iaf ;)

#14 - - natta:

aaw puppy eyes

#15 - - Anonym:

ååh vilken sötnos :D

#16 - - Ida:

Åå, vilken söt hund. Allt bra med dig? :)

Till top