Jordgubbar i stora lass!

Midsommar imorgon gott folk!

 

Snacka om att jag ramla av stolen när jag såg den här bilden på google. Det måste vara en jordgubbstårta utan dess like! drool...

Dessutom fick man en liten flashback från när man var liten och när vi firade hela släckten + vänner. Jag lovar att vi hade en rulltårta på typ.. 3 meter (kanske längre?) med fullt med grädde och jordgubbar på.. Åh minnen..

 

Hur som have, jag har satt igång en omgång med tvätt och tagit första omgången med disk. Nu börjar sommar känslorna krya fram, sakta men säkert!

 

Vad ska ni hitta på imorgon?

#1 - - Johanna:

ge mig den tårtan tack!



javists är dte, speciellt när man pluggat 2 terminer och får nästan full lön! det gillas!



glad midsommar till dig med

#2 - - takai:

svar:

du kan ju höra av dig! :D

#3 - - Sandra T svarar ♪:

ja eller hur! :D



desamma sötnos (: <3

#4 - - Sara:

MUMS!

Ja filmen var okej, men inte så bra som jag hade trott :P

#5 - - Anonym:

Tack så mycket detsamma!

OJ! Jag undrar hur det blir med jordgubbar för min del. Hörde att dom kostade 55 kr liter på ett ställe. Inte så jätte billigt. :P

#6 - - MATHILDA ღ:

SVAR Detsamma :)

Till top