6 Juni

Det är ju nationaldagen idag! (säkert 7647653 gången ni ser det bland bloggarna)

Hur firar vi det? Jo, jag pumpar nationalsången i högtalarna och städar. Japp, mer Svensson blir det nog inte av mig. Tyvärr..

 

Vad gör ni på nationaldagen?

#1 - - tess:

haha, ingenting :P Städar gör jag med, och lagar mat. Förbereder mej inför ett brölopp i morrn :P



lyssnar inte ens på nationalsången :P

#2 - - Bloggarmaja:

Sv den är jätte häftig :) jag ska försöka testa den imorgon tror jag :)

#3 - - Jessica:

Jag gör ingenting :))

#4 - - t a k a i ♥:

svar:

tack för din fråga! :> <3

svaren kommer upp senare på bloggis, hihi. så det är bara att hålla utkik ^_^~

#5 - - Johanna:

Ja det är tur det. Jag har ingen svärmor, men innan månaden är slut kanske jag har det, haha, vi får väl se.... =) kanske skall höra hur hans mamma är innan jag blir tillsammans med honom ;)

#6 - - Cajsa:

Hejsan gosis! :) Gör något som jag hade tänkt att göra när mitt sommarlov satte igång, vilket är att säga hej till alla som jag premuinerar på. Har dock inte hunnit men nu är jag igång! :) Ska bli skönt att komma igång med all bloggläsning igen. :) Sommaren är ett bra tillfälle att komma igång med allt på igen. :)

Händer för dig i sommar då? Vad kommer jag att få läsa om i bloggen under sommaren? :)

xx Cajsa

#7 - - Jessica:

Haha, fast jag tar inte studenten och har inte heller tagit det ;P



Jag tar det nästa år och bilden är på mig när jag larvar mig med en kompis mössa, haha. När tar du studenten? :)

Till top