Del ett


Livet har sina små ryck. Bilsemester blev tågsemester. Men vem klagar?? Iväg kom vi ialla fall!


På tåget hade jag sällskap av Mons Kallentoft.


Fick tag på en sovplats för natten vid hamnen. Mycket trevligt och fint!


Spännande båt skepp. Tror det var ett café eller liknande.


Vackra Göteborg!


Sen måste jag bara fråga de som vet. När kom det upp ett parisehjul vid stan?? Totalt missat detta!



Fortsättning följer..
#1 - - SARA:

Det hjulet är rätt så nytt :D Själv har jag inte ens orkat gå och kolla på det, haha :P

#2 - - Bloggarmaja:

gud, hatar det göteborgshjulet, förstår inte varför de vill lägga pengar på det :o

#3 - - Trees:

haha jag vet inte det var där när jag va hemma i juni också xD det är en miniatyr av London eye, eftersom gbg är lilla london ;)

#4 - - jch:

Allt bra med dig? Hade du det bra på din semester?

#5 - - Marcus Å:

Hur länge stannar du i Göteborg då? :)

#6 - - Annika:

Åååå va mysigt!

#7 - - Trees:

Jag började som aupair i london september 09 och sedan nanny i monaco i januari 2010. Men jag har haft långa pauser imellan allt och nu är jag i england igen o letar nannyjobb:) det är kuul och man tjänar mums ;)

#8 - - Frida l fplanting:

Jag var till Göteborg för sådär 2 veckor sedan, blev helt kär i staden. Att jag missat det, de senaste tio åren! Fy och skam! Det var nämligen tio år sedan jag var där sist och ändå har jag släkt där ;) haha.



Hej förresten! Det var ett tag sedan sist, minns du mig? haha. Allt bra med dig annars då? :) kram.

Till top