#1 - - Marcus Å:

Vad funkade bra? :S

#2 - - stefan:

hahaha, klockren video. Egoismen när den är som roligast.

#3 - - -Stjärnan ♥:

SV: Usch då! Lät inge vidare! :P



Jovisst! Bara en massa mumsiga filmer med The King!♥ :)

#4 - - Emelie:

Haha, kul video :P

#5 - - BlueRoseCase:

Oj, nu blir jag nyfiken, vad kan det vara för en plats?

#6 - - F r i d a:

Svar: Idag har jag tagit det lugnt och mest tittat på tv, imorgon börjar ju skolan och allt ;) hehe.

Själv då? Kram.

#7 - - Pascal:

tack för din fråga:D

#8 - - ANGELICA:

tack det var det :D

allt bra med dig då? :)

#9 - - Anonym:

sv: aha, vad jobbar du med?

har tagit vara på mina sista lovdagar(A)

#10 - - Johanna:

Haha härligt klipp!! =)



vad jobbar du med?

#11 - - Jonna:

sv: Jag vet inte riktigt, med djur iaf ^^ häftigt med internet café, jag och två tjejer till har startat ett uf företag där vi trimmar hundar :)

#12 - - Maria:

Haha, den där videon passar nog in på väldigt många bloggare. ;)



sv: Jag med! :D Jag hoppas verkligen att den är bra (har inte lyckats snoka fram manuset ännu, det verkar vara raderat från flera sidor).

Fast på den sista filmen har jag ännu högre förväntningar, för den fjärde boken var min favorit.

#13 - - EN MASJÄVEL:

Tjabba! hoppas du haft en bra helg! :D

#14 - - Lisa:

HAHAHHAHAH assååå:D

#15 - - Liiv:

Sv: Den är riktigt skön faktiskt :) Men frös som en tok hela dagen iaf ;)

#16 - - Your Dream Closet:

:)

#17 - - Neli:

HAHA erkänn :D Fan va jag skrattade :D



Annars, allt bra med dig? Hihi :D

#18 - - Mathilda:

Svar: Tack! :D

#19 - - Erika:

=)

#20 - - *Sandra ^^:

okej :) Ja det är härligt med häst! Vissa stunder kanske man känner sig lite less och inte på hugget. Men sen när man kommer ner så är det så avslappnande och man känner verkligen att man är någonstans vart man bara kan släppa alla tankar och vara med hästen.. Det är liksom bara det som existerar just då. Eller närhelst man vill så kan det vara precis tvärt om! Att man tänker på ALLT! Man är fri! ^^ <3

#21 - - Lizzy:

sv: ja, jag med! Tyvärr får vi vänta ända till maj :(

Haha, bra video.

#22 - - Enira:

Haha okej, vad jobbar du med ? <3

#23 - - sofka♥:

Tack så mkt , jag gillar den ockås:D

#24 - - Maria ♥:

Haha, rolig video! ;)

sv: vad bra att du blir glad, hihi. Kram!

#25 - - Bella:

Japp :)

Älskar din header!

#26 - - Frida Stigevik:

sv: taha, håller med! :) KRAM

#27 - - nickie:

ursch då skulle jag nog dö jag:O:O:O:O!

#28 - - Ida We:

Haha. Hon tredje var cool, hon med rosa hår med :) Men det såg ut som samma person nästan... min kompis har också rosa hår:)



sv: ja svarta är supersvåra! ändå klarade vi 3 sist jag var där :)

#29 - - Linda - ndaiL:

ska slappa vid tvn nu :)

#30 - - SARA:

Jajjemen, desserttapas ;) då får man så många efterrätter helt själv, och det är svingott :D Kram

#31 - - Elin:

Inte många som kan skryta med att de har en egen stad höhö ;D ..eller det är nog mer en håla, verkar mer troligt haha

#32 - - E M M A:

svar: hihi tack, kommer lägga upp bilder på den nya sen=)

#33 - - simone:

Jag hängde inte med, tjejer som talar om sig själva? Fantastisk ju :D

#34 - - alexandra:

sv; jo allt är bra:) dudå?

#35 - - Annika:

Hahaha den var riktigt bra!!

#36 - - aleex:

haha vilken underbar låt/underbart klipp ^^



Sv:Haha alltid lika kul när släkt och vänner begär/förväntar sig att man ska skaffa diverse sidor ^^



Har du lärt känna sidan bättre ännu?



Kramen

#37 - - Marcus Å:

Allt bra idag? :)



Puss.

Till top