#1 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Med mig är det kanon bra! Va gör du då?

#2 - - johanna:

åååh tack vad gullig du är! :) men jag plockar nästan aldrig dom :o

#3 - - simone:

Haha ja :)



Jag kan rösta på dig :)

#4 - - CLIP:

hehe, jag förstår det!



jag gör inte så mycket, sitter och pratar med lite kompisar och så! vad gör du?=)

#5 - - teSz:

Sv: haha men det är ju sååå jäkla gott! :)



ska slänga in en röst ^^.

kram

#6 - - Your Dream Closet ♡:

jaså? ja då kanske man skule ge kappahl en chans då :)

#7 - - matilda:

oo , tack! :)

#8 - - Julia:

Vem gillar jag inte ? :o



pusspuss

#9 - - Leia:

Hur många är ni som har företaget och när öppnar det? =)

#10 - - Em:

SV: Snyggt sagt!

#11 - - vesna.blogg.se:

hahahaha himla kul =P

#12 - - sofia:

Röstat på dig nuja :D du har en tjusig blogg :) ♥

#13 - - Emmeli:

härligt att höra:)

Nja inte mke alls, väntar på att pojkvännen ska komma hem från stockholm:) själv?

#14 - - Maria:

sv: Det passar henne, hon ser ut som någon som kan heta Kiwi. :)



I Ice Age 3 döper mammutarna sin unge till Kiwi också, har du sett det? Tihi :)



Jo, jag har en lugn och trevlig kväll. Hoppas att du också har det bra!

#15 - - pelle:

Nä, men of course horse att jag röstar!



Förresten, Louise - hur är det? Det känns som om du drivit i från varandra? Eller... det är väl mest mitt fel. Du får ursäkta min diss.

#16 - - Emma:

jag röstade på dig igår:)

#17 - - Anonym:

tack, sötnos:D

#18 - - jenny:

ofc :D röstat och klart!



sv: haha tack vännen :)

#19 - - Marina:

sv: precis! jodå, jag har haft en helbra dag tycker jag. Hur har din varit? :)

#20 - - muffinsmartin:

Grattis :D

#21 - - matilda:

sv- vad mysigt =) jo jag känner mig förbered! fast det här provet är så viktigt för mitt betyg så jag är lite nervös också..

#22 - - Daja:

Vill du se din favorit serie innan alla andra?

#23 - - Erika:

Sv: jaa, jag förstår din tanke också!

tack för din åsikt, alltid kul att höra vad andra tycker!



min dag har varit bra, har mest pluggat. själv?

#24 - - LIENE:

Jag röstae på dig!

#25 - - Amelie:

Vad kul för dig :)

#26 - - Anonym:

sv' ikväll har jag pluggat och kikat på idol! själv då? (:

#27 - - I S A B E L L A:

SVAR: idag är allt bara bra..! Med dig? Kram

Till top