Victorias Secret diamant BH:ar!

Visste ni att VS har vissat upp deras mest exklusiva diamant underkläder sedan 1996?
Visste ni även att visa av de diamantprydar underkläderna som visas upp på modevisningen är fejk?

Kan man ju förstå, jag menar, vad fan gör man om ena bandet på en multimiljon BH går av?

Så de som vi får se i på modevisningen sen är i oäkta diamanter som bland annat: zircon, färgade syntetstenar och sterlingsilver. Äkta som oäkta, det är inga dåliga hantverk detta!

Här har vi de omtalade underkläderna från 1996 till 2009!



1996


1997


1998


1999


2000


2001


2002


2003


2004


2005


2006


2007


2008

 

2009!

Vilken är eran favorit?


Perosnligen gillar jag årets mest och den från 2005! Verkligen sjukt vackra. Hade ju inte tackat nej till en sådan.
#1 - - Malin:

SV: Det blir idol strax, kan inte missa rocktemat ;D

#2 - - linda:

sv; detsamma ! :)

#3 - - Emmis:

svar; aa jag tänkte köpa en sån men köpte en annan istället XD haha



riktigt snygga bhar ;)

#4 - - Alexandra:

gillar 2004 å 2008 bäst :)



I kväll händer inte mkt. ska ställa killen min vid spisen nu strax tänkte jag. för min mage börjar kurra. sj då?

#5 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

1998 gillar jag mest :) det är smakerna , kardemumma, kanel , vanilj , ingefära , nejlikor tror jag ;)

kram

#6 - - Anonym:

Måste säga att dom allra flesta får mer än gärna flytta hem till mig!

#7 - - Hanna:

Diamanter är verkligen flickans bästa vän!!

#8 - - Rebecca:

gillar verkligen den från 2006 ;)

#9 - - Madicken:

GILLAR ALLA! MUMS :D

#10 - - simone:

SV: Haha jasså? Jag kollar faktiskt aldrig spelen på telefoner, använder bara till att ringa och fota en del viktiga saker ^^:D

#11 - - alice:

hejsan:) allt bra idag?

#12 - - nadia !:

thanks! :D



ps. Adriana Lima lätt :)

#13 - - Frida:

Svar: Jag tycker den är väldigt god men det är väldigt starka smaker oh det kan bli lite för mycket, men pröva den kan du ju alltid göra :)

#14 - - jennifer:

hahaha, stiligt värre!:D

#15 - - Lexie:

kul att du tycker det :D med mig är allt bra, hur är det själv? :)



1998 tycker jag var mycket snygg :D

#16 - - tess:

jag gillar den från 2008 mest. men jag vet inte om jag skulle ha den på mej tillvardags lixom... den ser ut som sånt som britney har på sig på scenen, hehe

#17 - - CARRO:

Haha, är inte förvånad. Man har ju alltid undrat hur det ligger till med dom där nedrans omtalande underkläderna.

#18 - - linda:

alla var lika snygga!:O

Sv; Härligt att du hade en toppen födelsedag. Min dag har varit si å så. Själv? Haft en trevlig kväll? kramar

#19 - - I S A B E L L A:

SVAR: Ja verkligen!

Idol ofc;D Själv?



Kram

#20 - - SARA:

Jag gillade de från 1999 och 2004 bäst!! :) Hade ju inte direkt blivit ledsen om jag fick en sån av mannen ;) Kram

#21 - - Alexandra:

2005 e också min favorit!

#22 - - ' caroline anette:

jag tycker dom flesta var fin a:)

#23 - - NOESCAPE:

sv: I see,, :)

#24 - - ina:

WORD!



jag gillar 2007

#25 - - Emma:

snygga underkläder!

#26 - - ιиєsιтα ♥:

Sv: Ja vad ska du göra ikväll?`=)

#27 - - Johanna:

haha är man rik och kan ha den så kanske man inte bryr sig så mycket om axelremmen går sönder haha..men jag förstår precis hur du tänker..... s



en annan dröm när en favorit bh från h&m går sönder s

#28 - - Lina:

2008/2009! :)

#29 - - sara:

Hihi, tack :))

#30 - - Marcus Å:

Allt bra idag? :)

#31 - - ANGELICA:

lycko dig! :D

vad ska du hitta på i helgen då? :)

#32 - - http://gaabriiellaas.blogg.se:

ingen aning :) sj`?

#34 - - S t y l i s s i m o - Fifi:

2004 + 2005 var de mest unika... o därmed coolaste..

#35 - - Jennie:

Tycker nog den från 2001, men tyckte inte om dem så mkt ändå :P

#36 - - Erika:

jag gillade 2001 och sen var väl årets rätt ball!



Sv: njaa.. det beror på vad man jämför med. men jag är fortfarande sjuk..

själv då? hur är det med dig?

#37 - - SANIBO:

ganska coolt egentligen :)

#38 - - ღ Sabine:

oh diamonds are a girls best friend ;)

#39 - - angelica:

Sv: haha ja :D

det är skit bra hos mig, har ju lov nu ;)

2005 var as fin, tyckte om 2008 också :D

#40 - - Maria:

De där var nog lite för glamourösa för min smak, hehe ;D



sv: Okej. :)



Samma här, riktigt bra. Fast jag borde egentligen läsa till provet som jag har på måndag.

#41 - - iza (::

sv: det kan jag fatta ;D

Jag vet inte jag håller på bestämma mina planer just nu, så jag får se (: Vad ska du göra ikväll?



Alltså det är ju riktigt läckra gjorda ändå! fast jag skulle nog inte vilja ha en själv :P

#42 - - Tina:

2006 tror jag fast de ser ju inte så sköna ut!

sv. okej tråkigt du får skaffa en hehe

kram

#43 - - jenny:

sv Åh vad kul :)



Ja den sista var ju läcker! ;)

#44 - - E m m a:

Tyra Banks <3

#45 - - ida myrin:

2005! :)



sv: ja, han va helt underbar ♥



puss!

#46 - - Anonym:

personligen gillar jag Adrana Lima bäst:P

#47 - - simone:

SV: Tack :D



Jag älskar victoria secrets! ;) Vet du när dom visar modevisningen på tv? =)

#48 - - sessan:

Min favorit var nog 2003 honey!

Jag fick jobbet, jag kunde inte vara gladare sötnos <3 Woohoo""

#49 - - stefan:

För att låta diplomatisk säger jag att alla är fina på sitt sätt, haha ;)

#50 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

1996 ;>

#51 - - LIENE:

den från 1998 ar ju sjukt fin:O

och 2005

#52 - - J E S I (jesi.blogg.se):

jag gillar 2001! :D

#53 - - Nataya:

Faktiskt så kan jag inte bestämma mig vilken jag tycker är finast, så jag säger allihop ^^



Fin blogg förresten :)

#54 - - Charlotte:

Checka gärna in min blogg :)

#55 - - Daja:

wow så snygga..

#56 - - Sandra - Piffad:

Oj vad många snygga! Vet inte riktigt vilken min favorit är :)



sv: Ja, det var en härlig vecka! :) Kram

#57 - - Christy:

Om man ändå hade såna bh:ar i sin garderob, nångång måste jag bara skaffa mig ett lyxigare garderob, hehe XD

Till top