Pressbyrån

Har ni tänkt på hur dyrt det är inne på pressbyrån?

På grund av dålig planering kvällen innan så glömde jag fixa mat tills idag till jobbet. Det blev att traska in dit för köpa en förbannat dyr macka..
Fan, blir ju bara förbannad av att gå in dit..
#1 - - Isabella:

fin blogg!

#2 - - Maria:

Svar: Ja, de är så fina :)

#3 - - Angelica L:

Dem är jättedyra :/

Kram

#4 - - malin:

det är rånarpriser !

#5 - - J e n n y:

Sooft :)



Ja, det har jag verkligen tänkt på! :o haha

#6 - - Millan:

testar att kommentera Ja de har verkligen spätt på priserna :p Tyvärr blir det nog att man handlar där typ varannan dag ungefär.. suck, Man är ju inte direkt miljonär heller! :P

#7 - - ingmarie:

Håller med dig,det är verkligen svindyrt!Men som vi sa på min tid"är det kris så är det".Det är väl just det de lever på tror du inte?



Ha så bra,kul att läsa din blogg!

#8 - - CAMIE:

SV: Jodå det är bara bra med mig :) Sitter och väntar på att mor min ska komma hem med käk ;D Hur är det med dig da, haft en bra dag ? :)



Kramar^^,

#9 - - Maja:

SV: Jadå lite bättre är det, hur är det med dig då? :)

#10 - - pelle:

haha, vi diskuterar alltid priserna som är på Pressbyrån när vi är i skolan. Jag köpte en tidning, en loka och en macka därifrån här om dagen. gick på 134 spänn!

#11 - - Makrill:

Det är skamset dyrt därinne!



Puss!

#12 - - rosali:

sv: jotack.

jag har faktiskt haft en jätte skön och fin dag.

hur har din dag varit då ? :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

#13 - - Hanna:

ganska dyrt e de allt där ;)

#14 - - Sofia:

Det är sjukt dyrt, handlar verkligen aldrig där!



Svar:

Jag har inte gjort så mycket en, men sen ska jag jobba lite.

#15 - - SARA:

Ja på pressbyrån är det svindyrt jämfört med ICA..

Till top