Just nu..

Just nu görs det american pancakes!
Kan inte komma på något tillfälle som jag har ätit det tidigare. Men hur som helst, det är vad vi gör nu!

Måste väl erkänna att jag blev lite sugen på det efter att ha läst om det hos Blondinbella!


Hoppas ni har en bra lördags eftermiddag?

4 portioner

  • 1 ägg
  • 2 1/2 dl lättfil
  • 2 1/2 dl vetemjöl
  • 1 1/2 tsk bakpulver
  • 1 tsk salt
  • 1 tsk smält smör
  • smör till stekning
  • Tillbehör:
  • lönnsirap
  • färska bär eller frysta tinade
#1 - - siri:

Tack detsamma!! :D

Och mums vad gott det ser ut..

#2 - - Emma:

SV: Jo filmen har ju allt som en film bör ha :D Nu blev jag riktigt sugen på det fast får vara till en annan gån

#3 - - Valeria:

SV: Mums recept!!



Mjae, jag tränar mest klättringen och har någon gång tävlat men inte nu på sistone :) Jag ska nog göra det snart :)

#4 - - Lisa:

sv; den är jättebra :) och den är inte svår att använda :D

#5 - - erika:

ja visst är hon, ha en bra kväll! :)

#6 - - Susan:

Inget speciellt, bara ha tråååkigt! ^^

#7 - - Lina:

Låter verkligen väldigt gott :)



Sv. Jag jobbar i en skobutik!

#8 - - Viks:

tack så mycket :) Här blir det lite fest faktiskt :)

#9 - - BJERNHAGEN:

Ja verkligen, absolut :)

tack så mycket!

#10 - - Felicia:

Sv: Jag tycker verkligen DISS! :P

#11 - - Sofie:

min har varit bra :)

göra ikväll?

#12 - - Anna j.:

oh ser gott ut :D synd bara på att jag suger på att laga mat .__.



sv: hih thank u :D visst är jag intressant? x'D

Gör du nu då? :3

kramar :3

#13 - - bbellahh - allt i ett:

Gott med american pancakes!

#14 - - Johanna:

Såg gott ut =) hehe kan tänka mig dte blir mycket jobb när man hamnar på startsidan...sånt 2besvär" slipper jag nog..är inte tillräckligt intressant för hamna där =)

#15 - - Martina:

Precis den färgen ja sagt att jag sak färga om ja får jobbet ja vill ha. Ja dom 3 sakerna e att ja fixat sommarjobb, fixat en intervju för ett annat jobb o sen en sak som ja inte vill berätta riktigt än för de e inte 100 ännu, men kan säga att de har me framtida jobb o så att göra :)

#16 - - ♥LINN ♥:

sv: haha, det står precis på bilden där du såg dem. Men dem är från bianco :)

#17 - - L I N A S Ä N G L A R:

Ah riktigt söt :)

Härligt härligt! Ikväll hade jag och min pojkvän tänkt och sitta hemma och mysa lite, kolla Robinsson och sådär :) Själv då?



Kram

#18 - - ingmarie:

Gud vilka goa pancakes!

De kommer vi att käka måååånga gånger!

Tack för receptet,o fortsatt trevlig helg!

#19 - - Emz:

Ser supergott ut! : )

#20 - - mia:

sv: ja håller med dig faktiskt man kan aldrig vara säker på vem det är man pratar med.



åh vad gott det hade vart med såna pancakes nu tror jag ska göra dom faktiskt haha :)

#21 - - annii:

Vad gottt

#22 - - anna:

gott :)

#23 - - - Hanna:

Åh så himla gott!

Till top