Böghög!

Hej allihopa!
Haft en bra helg? Det har jag ialla fall. Åkte och hälsade på mamma & syskonen, så tyvärr blev det inte mycket bloggandet, men det ska jag ta igen!

Ville bara passa på att tacka er som röstade på mig för självaste kugen vann! (Jag asså..) Wohoo säger jag på det. Låt oss alla bilda en böghög i vår ära! Fniss..
#1 - - SARA:

Hoppas du haft en bra helg :) Kram

#2 - - Sofia:

Grattis!<3

#3 - - Ävelicious:

som tack för att du röstade på mig hos Febb, så är du nu länkad i min blogg som jag lovade :)

#4 - - marie:

Grattis, det förtjänade du :) Jaadå, har du? :)

#5 - - Vilja:

Svar: Roligt, vad har du gjort där då? :) Jag var nyss ute på en liten promenad med hunden :)

#6 - - - Hanna:

Ja det var riktigt gott!

Helgen har vart helt okej, jobbat både lördag o söndag dock.. Hur har du haft det då? :)

#7 - - pelle:

yeah! grattis hörru!

#8 - - LIENE:

sv: åh så kul, grattis!:D min helg var helt okej, väldigt slapp så där, din då?

#9 - - Nati:

Sv: Åh det lät mysigt :) jag har spenderat helgen med min partner :)supermysigt!

#10 - - Liisa:

Hej!

Just nu kan du anmäla dig till veckans blogg hos mig.

Skulle vara kul om du ville vara med, du hittar inlägget här:

http://theliisa.blogg.se/2009/may/anmal-dig-till-veckans-blogg.html

Puss & Kram <3

#11 - - isa:

Tycker du jag ska behålla mina shorts som jag köpt? :)

#12 - - FURNISH.etc:

Grattis!

Till top