Fynda på Hemtex!

Hallå allihopa!

Idag har varit en händelsefull dag! Som jag sa förut så stack jag in till stan & strosa runt. Jag kan lova, när västerås väl bestämmer sig för att göra något, då slår dom på stort!
Förut när man kom i huset så var det guldband & guldballonger överallt & rödklädda can-can dansare gick runt & informerade om deras Punkt-husets 40-års jubileum.

Sedan kom Tony & mötte upp mig där inne & sedan blev det shopping på Hemtex. Vi som behövde gardinstänger (Jag skämms, men vi hade inga tidigare!) & vi kom ut med FEM stycken + knoppar till vardera garndinstänger för ändast 290 kr! (Kollade på kvittot & det igentliga priset hade varit 1200 kr, det kallar jag fynd!)

Har mer roligt att berätta för er, men hinner inte skriva om det nu.
Men ska skriva så fort jag får tid!

Puss på er!
#1 - - V A N E S S A:

vilken rolig dag!

#2 - - Fatima:

Svar: Ja, lyxigt värre :)Har du någon favorit parfym?



Puss på dig själv :P

#3 - - amaaanda:

aww det låter ju mysigt :) jag ska snart gå och lägga mig, blir ju skola imorn :( <3

#4 - - Rebecca:

Oh det lät kul :)

#5 - - Cristian:

Onsdag = Lill-lördag. För vissa av oss :) Haha.

Fast ikväll blir det lugnt för min del :)



#6 - - Zäta:

oj så billigt :)

#7 - - Heyli:

hihi ja visst är han :)

#8 - - Nikki:

sv: Det är ju faktisk sant, jag själv stressar ihjäl mig för varenda liten datalj! men det är absolut inte bra! <3

#9 - - paulina:

ja verkligen (:

ja min dag har varit underbart skön :D själv? :)

#10 - - Bea:

sv: okej, ne jag kollar lite på tvn skall snart sova tänkte jag

#11 - - Matilda:

Vad roligt det låter, sånt där kul händer aldrig här i Göteborg, eller det kanske det gör bara att jag inte är i stan när det gör det. Vilket fynd ni gjorde :) Vi har inte heller gardinstänger här hehe, men det är för att jag inte orkar sy gardiner hit, vi har ju 4 m i takhöjd hehe lite jobbigt då.

#12 - - Heyli:

ja eller hur :) rösta gärna på mig ;)



vilket fynd du gjort!! shit alltså. hemtex är bra det :)

#13 - - jossan:

nej inte för mig heller ;( allt bra? ^^

kram

#14 - - Sandra:

åhh vilket fynd :)



HAn har haft det jättebra, var inte så glad över matchen men glad som ett litet barn över att dom fått träna på riktgit gräs :)

Vad skönt ! Ha det fint.

Puss

#15 - - amanda:

sv: tack så mycket :)

allt bra?

#16 - - Anonym:

allt e bra med mej med :D

#17 - - Erika:

sv: ja lite spännande var det väll på Grey's :D

#18 - - J e s i:

oj, fett billigt!

#19 - - emma härnqvist/perfektion:

Ja men speciellt lavendel är jag förtjust i - du skulle sett inne på Benetton, helt otroligt vackeert var det.



Med mig är de bra idga, ska skriva de sista innan jag ska skicka iväg ett par saker :)

Hur är de med dig?

och du, kom ihåg att rösta fram mig som veckans blogg hos malin..

#20 - - SARA:

Söt bild!:) Ha en bra dag! Kram

#21 - - Helena:

Hoppas att du har en bra dag :D



Puss !

#22 - - Jennie:

Hemtex har en hel del fint :)

Till top