#1 - - Amanda:

HAHA! Shit vad bra gjort x)

#2 - - J e n n y:

Ja, men nu börjar ju äntligen solen titta fram! :)

#3 - - Amanda:

sv: Jag jobbar på Dressman här i gislaved! :)

#4 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha har sett den där förut, underbart :D

#5 - - julia:

haha :d åh! flashbacks när man hör katten jansson och dom (a)

#6 - - shagy:

tack vad söt du är!

#7 - - Johanna:

jo jag älskade boken, har inte läst den första men har ju sett filmen.

#8 - - Jenny:

Hej ditt lilla gullebarn =)

allt bra uppe i västerås?

saknar dig här nere :(

MÅSTE ses snart.. Can't wait ;)

puss<3<3

#9 - - Anna:

hahahaha!!!

#10 - - dea:

åh tack ! den kommer från urban outfitters :o

#11 - - Sandra:

Bamse den barnförbjudna versionen haha!



Jodå bara bra :) Händer i helgen?



Puss

#12 - - Jag och fotbollsspelarn:

Ja LA var fantastiskt :D hoppas du får en bra fredag nu sötnos.

kram

#13 - - Rebecca:

Svar; Tack :)



Hahah! xD Jävligt kul video xD

#14 - - Marcus Å:

Vad trevligt! Händer idag då?

#15 - - Elin:

sv: Tack! Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! :D

#16 - - Leia:

Aha. :D Hehe.

Sött.

#17 - - Dolphins:

Vad kul :D kom o titta på oss ngn gång:)

#18 - - Penajs - tankar, foton & musik:

Åh tack sötis!:) <3 allt bra?

#19 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: Vad härligt. själv var jag med tjejerna, på 18års fest och med killen förra helgen :)

#20 - - becciisz:

Svar: jag kollade igenom arkivet på kommentarer och såg att jag glömt att svara på din :P Förlåt!

Med mig är allt bra!! Själv?



Tänkte bara höra om vi ska lägga till varandra i blogglovin? :)

Puss

#21 - - Anna:

sv: ja visst är de? :D Älskar Gina ^^ <3



Haha kul med berättarrösten!

#22 - - Nina - This is who I am:

HAHHA bäst!

Till top