Totalt överskattad!

Hallå gott folk!
Jag antar att jag är sist i Sverige på att testa Marabou "Sommar".

Med höga förväntningar köpte jag den igår och testa. Låt mig säga detta objektivt.. VILKEN BESVIKELSE!!! 
Okej.. inte så objektivt. Men den var då ta mig  tusan inte god alls!

Fast jag är inget choklad fan till att börja med så detta uttalande är inte ur en "experts synvinkel", utan en synvinkel av en rödtott!

Vet väl inte vad jag hade förväntat mig av den. Kanske att den skulle vara som "Frukt", den med russin i? Ni vet, gelé-aktigt?
Jordgubbarna i denna var lika torr som Kellogs flingorna med röda bär..

Nej, ingen hit för mig! Denna choklad är totalt överskattad!

Ni som testat denna, vad tyckte ni?
#1 - - Sabine - Ab imo pectore:

jag har inte testat den än ^^

#2 - - Maria:

Jag åt den för några månader sedan när mamma hade köpt hem den (innan jag ens visste att den fanns, för folk hade inte riktigt upptäckt den ännu) och tyckte inte att den var något speciellt att hänga i granen. Har inte ätit den fler gånger efter det.



svar: Vet inte riktigt vad som händer imorgon, men vad jag gjort idag har jag skrivit i min blogg. :)

Vad ska du göra imorgon då?

#3 - - ELIN,:

svar: aa jag är naturligt rödhårig! :D är du?

redhead rules ;D <3

#4 - - EmmaEriica:

hejhej!

Jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare. Vi håller på och renoverar om i huset så internetet är urkopplad och jag hjälper till. Jag ska försöka svara snabbare men kan inte lova nånting. Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg.



Ps. Glöm inte min fototävling!



Kramar

EmmaE.

#5 - - K:

hehe jo man får väl det tyvärr =P

#6 - - Jennifer:

Jag tyckte också att den var jätteäcklig :S

#7 - - hanna:

jadu, jag håller med dig.

jag fattar verkligen inte hur man ska kunna gå i dom.. helt konstigt :)

puss

#8 - - Anonym:

Hej, spana in vår webbshop, skonamig.se!

Massa snygga pumps till suuuper bra priser! :)

#9 - - J:

Sv: Jaa, det blev några. Okej, då ska jag itne köpa den då! Vad var det som var "fel" med chokladen`?

#10 - - marie:

Härligt! Usch den gillar inte jag!!



Inget speciellt, gör du nåt kul?

#11 - - Isabella:

har aldrig smakat :P men har hört olika åsikter :P

#12 - - charlina och elisabeth:

jag har inte smakat den än :P

#13 - - MOA:

sv; hahah! Älskar solen mer än regnet. Men regnet är härligt oxå (a'



Kram<3

#14 - - jennifer:

ska kolla på film, haha :) du då?

#15 - - Kristina:

Jag tycker inte heller den e så värd att köpa.. bätte med färska jorduggar doppade i choklad ist;)



sv: joo jag tycker den e skön haha, sån där som fastnar på huvudet så man går runt och sjunger den hela tiden. mina föräldrar tyckte inte att jag borde det dock "en i din ålder ska inte veta vad det ordet betyder" jag trodde dom mena att det betyde nått snuskigt först..:P

#16 - - AMANDA - ♥ Kläder och skoj:

ja, visst var den fin? =)

#17 - - amanda:

jag och pojkvännen köpte den men smakade aldrig, tyckte den luktade äckligt ha ha, jag har stört mig lite på henne sen första början faktist, ska ta och läsa nu strax tänkte jag

#18 - - Antonia C Nilsson:

hihi:)

jag håller med jag blev oxåbesviken på¨den! :O<33

#19 - - Jenny:

SV; Jao, min kväll blev bra :-)

Va den inte god? Jag tänkte smaka den, men jag vet inte om jag vågar;)?

#20 - - emeli:

jag är en rödtott och jag älskar choklad :) dock har jag inte provat den. Tror inte jag har någon lust heller :) haha!



Resten av sommaren har jag knappt planerat alls. Kanske som du, jobba, men det är bara om arbetsplatsen jag sökte hos vill ha mej elr inte - annars vet jag inte :)



Puss!

#21 - - Matilda:

sv: aa själv ?

#22 - - frida:

sV. Jadå, du?

kram

#23 - - Elin:

joda, min dag har varit helt okey. :)



jag ger chokladen en diss,

#24 - - LIENE:

sv: har inga planer för helgen, eller juste det är redan helg nu! haha



den chokladen vill jag smaka:)

#25 - - Alexandra:

jag håller med dig, jag gillar den inte alls. den är FÖR söt :S usch! hehe..

#26 - - pelle:

Jag har smakat den och den smakar som all annan bärchoklad som finns på marknaden. Inget märkv'ärdigt alls :S

#27 - - Amanda:

SV: Hehe, stallet för hela slanten. ;)

Angående inlägget så tkr jag inte chokladet är så fruktansvärt hemskt. Men det är ju kanske ingen hit, hellre vanligt hederligt Marabou mjölkchoklad om man nu ska äta choklad över huvudtaget.

#28 - - ävelicious:

jag tycker den e skitäcklig! ha :D

#29 - - Marina:

sv: eller hur, håller med till 100%!



haha verkligen, såååå överskattad! ;)

Många kramar!

#30 - - jch:

Och jag som trodde att jordgubbarna skulle vara krämiga. Jag kanske testar den ändå.

#31 - - sofie:

jag åt den oxå för inte så länge sen och jaa den är verkligen överskattad!! den smakar som den jordgubbsfyllda chokladen på lidl :S



sv: inte har jag bara varit hemma och slappat och sen ikväll blir det nog samma sak ;)

vad har/ska du hittat på idag?

#32 - - Maado:

Nej men vad är det du säger? :O

Jag älskade den men som du sa påminner den om kellogs vilket gjorde att jag blev sugen på att testa att riva den över flingorna någon gång :P

#33 - - Emelie:

Oh yes, gör så! =)



Tack så jätte mycket :* Vad glad jag blir! :'D

Gud vad du är snäll! Vare sig du är rik/känd what so ever, så kan jag fota dig! Det är lugnt ;D Kul att jag har ditt förtroende ^^ call me haha



Haha "inte en synvinkel från en expert, utan från en rödtott" - ska du dra ner vår höga status Lowice ;P VI VET ALLT - ingen ska behöva ifrågasätta våra åsikter ;)



Ha en fortsatt kanonfin kväll och bra morgondag!

PUSS!

#34 - - Oxid:

Håller med :/ chokladen var ehlt okej, men inte alls som man tänkt sig D: <3

#35 - - Peder:

hoho, vilken tur jag läste det här i rätt tid.. Tänkte faktiskt köpa den.. Men nej inte nu inte! Den låter äcklig när man läser ditt inlägg

#36 - - Anonym:

Jag älskar den!!

#37 - - Frida:

Jag älskar den :) Tycker den är supergod.



Svar: Ja, det är lite knepigt slut :)

#38 - - Emelie:

Har inte testat den än :O Blev inte så sugen på att göra det heller efter din recension av den :P

#39 - - Lilja:

jag som trodde att den skulle vara god! jag ska nog testa den i alla fall :D

#40 - - jch:

Hoppas allt är bra med dig.

Nu har jag testat den. Ingen höjdare Alldeles för söt.

Till top