So you think you can dance

Hallå!

Ingen har missat att So you think you can dance har börjat va?
Jag kollade på det första programmet igår nu med top 20!

jag behöver väl inte säga att Wade Robson är ett levande geni?
Varje gång han har varit med och satt ihop ett dansprogram för ett par, jag bara älskar det! Helt och hållet älskar det! 

Idag är SYTYCD igen, denna gång kommer två stycken att åka ut!
Missa inte om ni är intresserade!

Lägger upp ett litet klipp här son Wade Robson låg bakom!


Ni som kollade igår, vilka var eran favorit?
#1 - - AMANDA - ♥:

ja :(



har umgått med min lillebror som är på besök idag. själv dÅ?

#2 - - Victoria:

Sv: hihi jaa visst är hon söt!! :)



jaha okej, vad jobbar du med då? :D



ikväll ska jag bara ta det lugnt, titta på någon film kanske :) dudå?

#3 - - I S A B E L L A:

sv: Jaa, riktigt kul :). Inte helt fel att tjäna en slant på att göra nåt man gillar ^^, KRamar!

#4 - - angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg:

fin blogg du har=) lägga till varann på bloglovin kanske?=)

#5 - - MOA:

sv; Okej, jag är rättså rädd för åskan. Men det är bara skönt med regn! (:



Nä inget speciellt faktiskt, ska väl kolla på teve & mysa. Själv då? (:

#6 - - Mona:

Hej Louise!

Hoppas allt är bra m dig! såg receptet på dina kanelbullar och blev sugen! det måste jag defenitivt baka en dag ( då jag får synda, hehe)!



puss!

#7 - - ceelinee ♥:

Svar: ja verkligen :s ja allt e bra med kaninerna, skatan flyger bara in för att äta kaninmaten, så de e tur att den inte ger sig efter kaninerna :)



Jag tycker inte om so you think you can dance :p

#8 - - Emma:

åh det missade jag :/

#9 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Eller hur :) Prenumerar du på VLT? :)

#10 - - SaraChristina:

Nu går det att lyssna på min låt "I Love You" i det senaste inlägget =)

#11 - - K:

Åh, jag vill också ha åska! =D Älskar det med! =P Speciellt på kvällen när man precis krypt ner, att höra ösregnet utanför och smällarna =D Ännu mysigare hade det varit om man haft någon att kramas med då också =)

#12 - - EmEm:

hej hej, gjort intervjun ang. nätpedofiler. Ligger uppe en länk på min blogg :) Säg gärna vad du tycker, och TACK för dina åsikter i ämnet!

#13 - - Anonym:

sv; aa pappa blev lite chockad till en början och de tog väl ett tag innan han vande sig vid tanken på o bli morfar, men mamma har varit positiv sen första början =)

#14 - - Linda - det handlar om helheten!:

Nja, det är läskigt ibland, när dem får ett knäpp o blir aggressiva. Men det tillhör ju jobbet! =) jag jobbar som undersköterska på ett vårdhem för psykiskt o fysiskt funktionshindrade pensionärer! puss

#15 - - Milano:

SV: jag tänkte inte säga att det var jag som skrev det heller!

#16 - - pelle:

Alla verkar fastna för det här programmet, för mig är det bara en yngre variant av "let's dance"



och "let's dance" är skit! ;D

#17 - - pelle:

och ja, skriv på vad fan! ;D

#18 - - Peder:

SV: Jo min dag har varit lugn. Din då:)?

#19 - - LIZA - livet är ett disco, dansa lös:

sv: skönt att höra att du mår bra :)



Och haha, jag har flyttat ut i våran lilla förstuga, som visade sig vara större än mitt rum, då är de illa :)



kram vännen!

#20 - - Kristina:

NEJ DET HAR JAG HELT MISSAT:O Vilken kanal och vilken tid/dag går det?

#21 - - frida:

sV. ja jätte! Jadå allt bra med mig!

med dig?

kram

#22 - - Emma:

jess det är skönt! Imorrn så ska jag bara spela nej men har inget planerat direkt

Vad ska du göra då?

Vad jobnbar du med?

#23 - - josefine:

kika gärna in på min blogg :D



fin blogg du har =)

#24 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; okej :D

#25 - - emmaramic:

svar: Nej mina vänner känner inte för att vara mina vänner nu när jag har pojkvän och spenderar mest tid åt honom.

#26 - - Shopalicious:

Ja men det ska jag se till att försöka göra. Tror att min baby vill se den med så blir nog med honom senare :)

#27 - - Heyli:

tack blir så glad! mycket tradera och så har jag hittat fruparla.se, har inte kollat runt så mycket mer :p

#28 - - Linda - det handlar om helheten!:

tack, jag väntar med spänning på va resten av sverige säger om mitt svar.. harklar. men jag tycker verkligen som jag skrev i inlägget. =)

#29 - - Nathalie:

Alltså det där numret.. helt galet vackert! :D Jag har ju fuskat dock.. jag är snart inne på top 10 :D

#30 - - marie:

:D Din design är riktigt snygg!! Hmm jag tror itne jag har den kanalen tyvärr, vi har bara skogstv här haha

#31 - - angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg:

lugnt=) ha ha jag driver ju bara, skulle härma kissie lte för att visa hur patetisk det är att låtsas att man är så perfekt fats man inte är det.

#32 - - Victoria:

Sv: jaha okej :D jag ansökte till provoice som telefonförsäljare men jag kom inte med HAHAH synd jag är xD



varför ska du sluta då? :O



okej, so you think you can dance är så jääävla grymt :D men tyvärr missade jag det.. haha.. ikväll ska jag titta på film, Taken tänkte jag se :)

#33 - - Sara:

Har faktiskt aldrig kollat på det, men är nog fräckt o se alla coola danser! Kram

#34 - - J O S E F I N:

jag har varit ute och druckigt lite vin och en drink plus käkat efterrätt.. du då :)?

#35 - - MOA:

sv; Hahah okej ! (:

Vet inte faktiskt, får se.

Själv då? ;D

#36 - - Elis:

Tja! Jag är en kille på 15 år som snart ska bli pappa. Vill du veta mer, gå in på: http://stockholmselis.blogg.se ! Vi ses där ;)

#37 - - lina*:

sv: ja verkligen, tror han var en underbar person

världen tyckte väl bara han var konstig men jag tror MJ menade väl och jag tror inte han är någon pedofil , Visst han älskade barn men jag tror inte han älskade barn på det sättet

#38 - - hanna:

aha okej=)

ja det tycker jag verkligen att du ska göra :D

#39 - - ida:

sv: härligt! :)



jag vet inte faktiskt, beror helt på vädret.

själv då?

puss!

#40 - - Savefors ♥:

Nu är svaren uppe :)



Kram

#41 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Imorgon är repotaget :) Sen vet jag inte när det publiceras ännu, meddelar imorgon!

#42 - - SaraChristina:

taaaaaaaaack!!:Dnäe men ska göra't i höst:D<3

#43 - - Isáwien - Amor Vincit Omnia:

SV: jag gråter så fort jag läser om honom, ser en bild på honom :/ har inte förstått att han har gått bort, my hero is gone ♥



den har varit hyfsad, lite omtumlande. sj?

#44 - - Sofia:

Svar: tack så mycket den är dock inte riktigt klar en. Det står friheit 89. som är en tatuering som sångaren i tokio hotel har, som visar att han är född 89 typ och eftersom jag är 89 tyckte jag att den passade till mig ;)

#45 - - Vanadesse.:

hej gumman!

hur e läget me dej? nu a d längesen igen =)

kramar

#46 - - emmaramic:

svar: japp. och enligt dom är jag bara en svikare eller dålig vän. dom kommer inte acceptera mig igen förrän det är slut mellan mig och oliver. och jag tänker verkligen inte göra slut med min första kärlek. men ja vill fortfarande inte vara ifrån min bästa vän eller mina andra vänner heller

#47 - - AMANDA - ♥:

jag har flyttat hemifrån för länge sen så han hälssar på =)



godnatt!

#48 - - Mimmi:

Nar jag bara gick i Japanska skola sa laste jag, da hade jag massa tid, nu orkar jag knappt ata nar jag kommer hem.. kanns trakigt, jag alskar manga!



Hm.. den har jag inte hort talas om, kollar in den nasta gang jag gar till Book-Off.

Jag ska kopa med mig till Sverige for nu javlar pa sommarlovet ska jag gora precis vad jag vill och manga ligger pa top 5 pa den listan!

#49 - - lantmys:

Sv: Jag med, grym är hon!

#50 - - Deniesé:

Godmorgon ! :)

Tack sötnos!

jag ahr aldrig kollat på de där :O

#51 - - K:

Ja, orättvist, vill också ha det! =(



Haha ja men det gör man! Fast just därför satte jag alarm på klockan så att den ringde då jag legat 30 min på mattan =P Sen drog jag bara bort den och fortsatte sova haha

#52 - - Maado:

Visst är det nice :D



Jadu, vi har träffats sen i början av december förra året men officiellt har vi varit ett par i 5 månader. ^^ Dock är detta tredje gången gillt :P'



Jag vill också kunna dansa!!!

#53 - - Minna:

godmor´gon sovitgott? :D

#54 - - amanda:

ja verkligen. Jag sitter i kundtjänst nu under sommaren. Annars så pluggar jag till förskolärare, du då?

#55 - - Becca:

sv: Jorå, det var kul. :)

ok :)

va med kompisar o så tror jag. :)

Själv då?

#56 - - Rebecca:

ja =), viåkte moppe :P

Okej =D

#57 - - Nina:

tack gumman! =)

#58 - - Anonym:

sv; ja de är de med, vad har du för dig idag då?



Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig i den här tävlingen, allt du behöver göra är att klicka på denna länken,

http://nyheter24.se/noje/skonhet/274856-idolbilden-rosta-pa-tre-favoriter

bläddra ner lite på sidan

fylla i nr 37 & 70 i varsin ruta också skicka in röstera =)

Skriv gärna en kommentar till mig att du röstat så jag kan tacka =)

#59 - - ceelinee ♥:

Svar: aa! :)

ja vet inte varför ja inte tycker om det, tycker inte de e så kul bara :/

pusspuss

#60 - - sandra:

hade en bra dag igår .. mormor morfar mamma o benny var över på besök .. sen kom älsklingen hem ;)

Händer idag då?

puss

#61 - - Marina:

åh älskade det dansprogrammet! genialt :D



förresten, tänkte tipsa dig om en superbra sida! Gå in på min blogg och läs mer :)

Många kramar!

#62 - - melissa:

SV: tack :D

#63 - - Malin-Hockeyfruga:

mm :/ igårkväll spela vi freesbygolf :)

åh ja missade de programmet:O

#64 - - frida:

sv: okej, vad bra! Idag händer inget speciellt!

kram

#65 - - EmEm:

Tack! :) Missa inte min tävling!

#66 - - emeli:

allt bra med mig! kom hem från provence igår och är idag bara hemma och taggar ned :) Käkar och kollar på Grey's anatomy ;)

Själv? Hur är sommaren?

Puss!

#67 - - Emma-Gill<3:

okej härligt :D inget spc :P hur många kommentar sidor får du per vecka ?<3

#68 - - Ida:

Sv:

så härligt att höra =)

odå det är rätt bra med henne , fast hon har lite hosta men det börjar bli lite bättre nu =)

Kram

#69 - - simone:

Japp ;)



Tack desamma sötis! ;D



Kram

#70 - - jenny:

Hey babygirl =)

Hur är det med min favoritflicka? allt bra?

hoppas du kommer hem till Linköping snart.

Jag saknar dig!!

pussar<3

#71 - - Mr. Incognito:

sv; Jag bor i usa:) Va ska du hitta på för skoj idag?

#72 - - Jessica:

Hejsan!! Men vad kul, att du hittade till Hästskötarliv, och att du tog dig tid att kommentera!! Jag har precis flyttat från Västerås till Enköping där vi bor nu sedan en månad tillbaka :o)

Kul att din mamma varit hästskötare, det ÄR skoj, men rätt slitigt i perioder såklart.. Men det är för det mesta jätteroligt faktiskt.

Vill du så är du mer än välkommen att titta in igen och berätta vad du vill att jag skriver om, det är alltid bra med idéer och uppslag!!

Ha en bra dag!

Jessica

#73 - - J:

Nu finns svaren från frågestunden ute :) Titta in och läs :)

#74 - - H A I D I J A K O B S S O N:

Hej hopp fin blogg ! :)

Vad ska du hitta på idag ?? :D

#75 - - saratilda:

Vill oxå kunna dansa såååå bra



www.saratilda.blogg.se

#76 - - Emma:

jo allt är bra med mig! Hur är det med dig?

#77 - - Kristina:

Sv: Bra att du sa! men mina vänner ville inte se det så jag missat ändå:( vet du när det går i repris? för det måste det göra nån dag snart..;)

#78 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

det programmet är så bra =)

#79 - - i:

Sv : aa hoppas hon blir bra ! <3

tack sötnos !



Puss

#80 - - N O E S C A P E:

Vilken fin design du har! :D



Oj... vilken cool dans.. :O

#81 - - Anonym:

Hejsan! Spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuuuper bra priser! :D

#82 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Det dansnumret var riktigt coolt!

#83 - - Shopalicious:

Sv: Ja oh ja, verkligen jättebra. Ska snart köra till min älskling så kvällen kommer att bli ännu bättre :D

Vad hittar du på ikv? :)

Kram

Till top