Skäggiga damen?

Imorse fick jag en chock.

När jag skulle ta bort håret ifrån ansiktet så var allt jag kunde känna hår i mitt ansikte!
Vad i helv..e!! tänkte jag. Är det äns möjligt att bli så hårig över en natt tänkte jag.

Men efter att ha ålat mig (graciöst, jag vet!) ur sängen, för att snabbt ta mig till toaletten för att undersöka saken närmare, vem ser jag inte i sängen? Den börjar på K och slutar på iwi!
Jo, mycket riktigt min hund hade lagt sig framför mitt ansikte (läs: på mitt ansikte).

haha, trots att detta slutade lyckligt måste jag ändå beröma mig själv, jag hanterade situationen väldigt bra!
Antar att det är en tidsfråga innan jag får gå och fråga om jag får låna Tonys rakhyvel...
#1 - - Linda - det handlar om helheten!:

tack för din fråga, jag svarar på den senare! =D

ska vi följas med bloglovin?? =D kram

#2 - - LIZA.:

sv: tack, dom ser bättre ut i verkligheten faktiskt :) och jo men du vet, när de väl börjar regna här slutar det aldrig, och det är bara ynka 4 plus ;'(



kram!

#3 - - matilda:

sv. jaa jag har aldrig varit nere till göteborg för att kolla på just gothia förut, men det ska blir riktigt skoj! =)



Ja men verkligen! Roligt att läsa andras tankar också!

#4 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

åh ja det är lite jobbigt..men man är ju som sagt påväg till att bli vuxen..

#5 - - ceeline <3:

Svar: åh tack så mycket :)



Hahah inte kul att få hår i ansiktet x)

#6 - - ceelinee ♥:

Svar: ja verkligen drygt Drygt DRYGT! -.-'

#7 - - Nina:

hahaha, snyggt ;)

#8 - - ida:

hahaha :D



sv: ja, minst det !

puss!

#9 - - i:

haha ja visst vare ! :D, söt bild ! :D

#10 - - jossan:

hejhej! Ställ gärna en eller flera frågor på min frågedtund! :)

kram

#11 - - shamii:

hiihih, då är det bara att köpa några hihih ^_^

#12 - - Amanda:

sv; ja, den är verkligen ett bevis på att film är konst! den är nästan brutalt vacker..

#13 - - emelie:

HAHA klockrent :p

#14 - - SaraChristina:

okej, förstår att du tkr det :)

#15 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; haha ;P

#16 - - The T<3:

Sv; Men vad roligt !

Hihi, låter trevligt ;)



Ja, jätte mummsigt vare!

PUSS <3

#17 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha tur att det var vovven bara :D

#18 - - sofiaochsandra:

haha, vad hande med ditt ansikte? ;(

#19 - - matilda:

Sv: Gårdagen var underbar!!!

Hur är det idag?

Kram

#20 - - hanna:

idag har jag vrait med en vän och gått på stan och bara myst, dusj ? :D

#21 - - Maria:

Tur att det bara var hunden och inget värre ;D



svar: Ja, den var faktiskt riktigt bra. Rätt morbid och konstig var den, men ändå på något konstigt sätt bra! Kan nog rekommendera den!



Ja, idag var jag lekledare. :) Det var rätt kul, men jag har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk hela veckan efter allt springande och lekande. :P

#22 - - LIENE:

sv älskar också det:D hade kolat på en sån på asos en väldigt lång tid men beställde aldrig, vilken tur då att det fanns likadan där.

#23 - - stina:

ja den var super god..

haha tur du slapp skäggväxt:p

#24 - - emelie:

sv: tack så mkt :)

#25 - - Linda:

Jo det finns några små kafeer faktiskt. Coffehouse by George fanns iaf=P Men kanske är nytt? Jag har typ aldrig varit där innan=P



Hahah, detta inläggt var sjukt kul skrivet!

#26 - - vesna:

haha jobbigt =P

#27 - - MOA:

sv; Tack så jättemycket! (:

Okej, bara varit hemma. Är fortfarande dåligt väder i Umeå.. :/

#28 - - K:

Haha! Tja jag jobbade till 20:00 och kom hem 20:30 så ikväll ska jag inte göra så mycket =P Har dushat och ska blogga lite nu men sen sova - jobb imorn med =) Har du gjort då?

#29 - - Helena:

Sv: Ja jag kan tänka mig att det var ensamt :)



Haha, snäll vovve du har ;)

Tur att det inte var ditt hår :P Haha ;)

#30 - - AMANDA - ♥:

åh, gud va kul :) jag vill också jobba med kläder :)

#31 - - JosefinEmilie:

hej tjejen hur är allt med dig? :)

#32 - - My J:

hahah rolig bild

#33 - - AMANDA - ♥:

hehe ja det som är så krångligt =)

Till top