Prioriteringar?

Under onsdags kvällen skedde det en olycka i Vaggeryd.
Hästen blev tokig och sprang omkull en person. Den skenade hästen fortsatte sen mot bilparkeringen med en travsulky efter sig.

Leif ”Loket” Olsson som konferencier på banan blev vittne till dramat.
– Jag hade en jäkla tur, det var mycket nära att han sprang rakt in i min bil, säger Loket.

Ja, det var väl en jävla tur?
Men hästen mår bra nu, kom lindrigt undan med några skavsår. Ja, om du skulle undra, Leif "Loket".
#1 - - Emelie:

Sv. Njae, klarar mig bra med svenska och engelska. Men nu i sommar är det många danskar på hotellet, så det hade varit bra att kunna förstå det :)

#2 - - Sandra:

Yes filmen var riktgt bra.



Kram

#3 - - N O E S C A P E:

oj... scary! :O

sv: aww, tack så mycket! :*

Händer då? ;)

Hoppas du haft en superfin dag!

#4 - - Bianca:

SV: åhhh.. tack så mkt sötis!!;)

#5 - - Bianca:

SV: åhhh.. tack så mkt sötis!!;)

#6 - - Bianca:

SV: åhhh.. tack så mkt sötis!!;)

#7 - - irem:

Sv : Hehe okeej ;D Jag hittade en poster på dom, ska hänga upp den :)

#8 - - Malin:

Njaa, nästan. Grip-biten var rätt. Tänk på ett verktyg. ;P

#9 - - Vanadesse.:

shit vilken puckad kommentar av Loket... det e väl bra mkt viktigare att hästen mår bra.

#10 - - Linda - det handlar om helheten:

tack så mkt, för din kommentar. =) härligt att nån tycker som jag.. kram

#11 - - fanny:

visst är han söt :D fast det är inte min hund, jag är bara hundvakt. mitt sommarjobb hehe :)

#12 - - Caroline:

Hihihi :D

Haft en trevlig dag? :)

#13 - - J.:

Sv: Jaaa, jag vet att jag gör det. Men det är verkligen inte lätt!

#14 - - JenU ♥:

Sv;

Låter bra det :)

Jodå lite huvudvärk, men annars är det fint.



Kram<3

#15 - - elisabeth och charlina:

sv: okej, roligt att du har honom som idol =)

#16 - - kakan:

haft en bra dag? :)

#17 - - Malin-Hockeyfruga:

tack :) hahahha jävla loket :D

#18 - - Becca:

sv: aa! :)

kram

#19 - - jenny:

Ja, det stämmer nog :D

Men vatten är ju otroligt viktigt! :D

#20 - - matilda:

Sv: Det gick super!

Kram

#21 - - Cajsa:

hehe ja det va härligt.. :P

hehe..XD

#22 - - K:

haha men! =P



Haft en bra dag?

#23 - - Sara:

Bra att han bryr sig om bilen och inte om hästen som är en levande varelse ;/ Kram

#24 - - frida:

det är hur kul som helst! :)

#25 - - Jelly:

Sv: Haha så du har ätit upp alla? :D



Loket... bra att han först av allt tänker på sin söta levande bil istället för hästen!!!!

AGhh! blir arg på sådant!

#26 - - Emma<3:

vilken fin blogg:) kolla gärna in min blogg och svara gärna på mina frågor:) och vi kan gärna följa varandra på bloglovin, de är bara att lägga till mig och skicka en kommentar så lägger jag gärna till dig:)

#27 - - Sara:

Jaa, dum kommentar.. :/ Hur leker livet i Sverige då?? :) Puss

#28 - - MADDE:

Jag var där! Hästen klarade sig förhållandevis bra. Den smällde in i en bil (min chefs föräldrars :O ) och fick lite sår av den smällen. Värre gick det för en person som försökte stoppa hästen och blev översprungen. Tur att hästen klarade sig bra och att inget värre hände.

Till top