Oooops!


Haha, såg detta i aftonbaldet för någon vecka sedan.
Han där uppe måste ha något emot henne. Jag menar, precis över stjärten också! Hahaha!
Förlåt, min humor är lite torr idag..

Jag kan ju säga att jag hade dött om detta hände mig under en tävling.
Stackars sate!
#1 - - ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.:

sv: Ja visst är hon :D

#2 - - jennifer:

imorgon ska jag fira en släkting :) dudå?

#3 - - Emelie - EmeliesPlace:

haha :P

#4 - - Deniesé:

OMG , det är därför jag aldrig köpt mig en sån! hahaha känns som att baddräk är säkrare ! hahahah

#5 - - cornelia:

HAHAHHAhahhaah vilken bild!

Ska vi lägga tillvarandra på¨bloglovin?:)

#6 - - sandra:

ahhh det där kan inte vara kul.. det visar sig, själv har jag färgat tillbaka till det mörkbruna :P

hehe

händer ikväll då?

puss

#7 - - Kristina:

haha sånt händer ju bara inte!:D



sv: det vare;)

#8 - - linda.:

Hoppas du får en fin lördagskväll! :)

#9 - - B I G C I T Y D R E A M S:

sv; haha jag har haft en hyfsad dag :D inte gjort något spec faktiskt ^^ själv?

#10 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Svaret på din/dina frågor har kommit upp på min blogg nu :)

#11 - - Mimmi:

Nej men neeeeej usch! Haha, ut med baddräkten, naken hade varit bättre!



Sv: Mjo, eller Japan är ju kända för deras pokerface, folk brukar säga att dom avskyr att japanerna ler fast dom inte tycker om en.. jag föredrar det framför folk med dålig attityd. Men oftast kommer alla bra överens, finns ingen anledning till annat eftersom japanerna inte brukar bete sig dumt eller t ex ta ut en dålig dag på någon annan. Sen är dom uppväxta med att ha ett ärligt intresse i andra människor, det är väldigt roligt! Då tar man efter det själv.



For the mature är bäst. Att det ibland kan vara lite snusk och sånt i, det kan man se som bonus, haha, men just att man slipper en tjej som ser ut som hon ska dö för att hon är generad från en liten puss på kinden från en kille.. Det beror på vad jag vill läsa liksom. Du kanske skulle gilla Sensual Phrase, den går att köpa översatt i Sverige. Idag har jag köpt alla 5 volymer av Pokemon Diamond&Pearl, men det är sånt som bara jag läser, haha.

#12 - - Ida:

Sv:

Tack s jätte mycket . jag verkligen älskar den bilden jag har i menyn längst upp :D

#13 - - Emma:

Nej

#14 - - HANNA:

sv: tack så mkt :) allt bra?

#15 - - Anonym:

hahahaha lyckat xD

#16 - - sarah:

SV: Ne den börjar nog snart kl:20:00 elr imon men du kan frft tävla nu så dömer jag dom imon o se vem som vinner :)

#17 - - Anonym:

sv; jajjemensan de har ja , du då?

#18 - - frida:

Sv; Okej, jag med! Hihi jag hade dött på fläcken om det där hade hänt mig, tu man inte tävlar :p

kram

#19 - - cecilia:

sv; hehe okej, låter trevligt!

jaadå, allt är bara bra ;)

#20 - - E:

Gud vad pinsamt ;D

#21 - - Matilda:

sv: daim är också jätte god ! :D

#22 - - My J:

hahaha omg! pinsamt!

#23 - - E:

Joda allt är bra här! Själv då? :D

#24 - - jennifer:

frågestund på bloggen!

kika gärna in och ställ dina frågor.

ha en bra kväll.

pusstjah<3

#25 - - Encs:

Fin header!

Till top