Fernando Torres & Olalla

Fernando Torres har den senaste tiden blivit min nya "Beckham".
Ni vet bästa (& snyggaste) fotbolls spelaren nu. Ja, ialla fall tycker jag det.

Fernando & Olalla (hans fru), som för övrigt är det snyggaste paret i Europa, har nu fått en liten dotter.
Den 9 Juli fick dom en liten tjej som fick namnet Nora.




Ja, lite roliga nyheter såhär på en trist Söndag.


 





Supersnygga!
#1 - - frida:

sV. hihi okej, händer ikväll då?

kram

#2 - - MS | miss the KING of POP ♥:

SV: ikväll ska jag bara ta det lugnt, sova :) du då?

#3 - - HANNA:

sv: tack så mkt :) är allt bra med dig sötnos? :)



rösta på mig som veckans blogg? :) jag blir jätte glad då. jag är nummer 6. rösta hos: http://jaso.blogg.se/2009/july/utkast-1-esthbloggse.html

#4 - - Bianca:

SV: inte mkt, men imorgon blir det Britney för mig!!:=)

#5 - - Maado:

Jag hajar verkligen inte varför folk påstår att min karl är lik Torres. Jag håller knappast med.



Varför gör du inte det då? ;) jag frågade faktiskt min älskling om lov innan jag gjorde den :P

#6 - - Randy:

Jag tycker att dom ser ganska vanliga ut =)

#7 - - jch:

Det ska jag göra. Det är bara bra. Är allt bra med dig?

puss

#8 - - sandra:

jag jobbade i helgen , sj då?

puss

#9 - - B I G C I T Y D R E A M S:

din design är grovt fin btw!

#10 - - Vanadesse.:

va kul! jag vill oxå shoppa men får hålla lite i slantarna hihi. ska till ullared snart haha=)

puss

#11 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

tjusigt.. åh tack för din kommentar

#12 - - Anonym:

sv: din med:)

#13 - - Cajsa:

Hej!

det va ett tag sen! allt bra?

#14 - - angelica:

så snygg och åå så najs : D

#15 - - ceelinee <3:

han e så snygg! <3

#16 - - Anonym:

sv: jo det har du rätt i

#17 - - Anonym:

sv: ngn resa blev det iaf för din del :)

#18 - - Sheriilyn:

Svar: Tack! :)

#19 - - Alexandra:

visst eren? :D hehe.. allt väl? :>

#20 - - charlina och elisabeth:

hade ingen aning om att han skulle bli pappa, kul :)

#21 - - vesna:

va ku lför dom :D

#22 - - sofie:

sv; jaa jag hade ju "lite" morfin i mig och var hur trött som helst, sov inte på ett dygn :S

så skönt! idag har jag gjort samma sak som dig, slappat :D



Puss

#23 - - ida:

sv: jag med!

michaels musik är underbar :)



puss!

#24 - - Ellinore:

JÄTTE FIN BLOGG :D önska att jag kunde sånt hihi :)



jag har frågestund på min blogg :)

skicka en fråga om vad du undrar om mig och mitt liv (;

kram<3

#25 - - Emelie:

Tack så jätte mycket :*



Ja det är bra det! Bara att ringa ;D haha

Hade varit skit kul :D



Ja jag menar väl det! ;D

Detta var ett snyggt par för övrigt :D



Puss babe!

#26 - - Emelie <3:

vilken fin blogg du har :)

fråga gärna nått i min frågestund, bläddra ner lite så hittar du den! :D



Visst har alla lust med att tjäna extra pengar utan att anstränga sig mycket eller lägga ut reklam på sina bloggar?



Bli medlem på den här länken: http://www.woopa.se/?ref=emelienilsson och få 25kr att börja med. Sedan är det bara besöka hemsidor och värva vänner så får du ännu mer pengar, tro mig det funkar :D



Gör en tjänst för både dig och mig ;)



sv: hihi ja :D

#27 - - Denise:

Grillar äger :) Yep jag har haft en helt okej helg :) har din helg varit bra?

#28 - - rebecca:

Han var inte ful =)



sv:Hih ja =)

#29 - - Bea & veronica:

Läs den nya "it-bloggen" med de 2 modell-systrarna som delar med sig av sin hektiska vardag. Följ med på modellplåtningar, shoppingrundor, fester och massa annat!



http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

#30 - - Matilda:

sv: jo, det jag nog mest behöver ;)

#31 - - JenU ♥:

Sv, låter bra det :)



Jodå bara fint :)



Kram

#32 - - Jenny:

SV; Jämt när jag ska köpa den så är dom slut :/ Haha

Idga har min dag varit kanon, din:)?

#33 - - ceelinee♥:

Svar: ja eller hur! man får liksom stå ut med dom! :N:



Okej :) hästar e sjukt mysiga att hålla på med, varför slutade du? :/

#34 - - CASSANDRA:

sött par :D

#35 - - G':

åh, torres är het :D

#36 - - jennifer:

precis :D

härligt, haha :)

#37 - - J:

Sv: haha mm... Han var ju het han :)

#38 - - hanna:

javisst är det fin :)

allt bra me dig?

puss

#39 - - Oxid:

sv: haha, jo, jag hoppades att den skulle smaka jordgubbar XD haha, den smakade fejk!



Tack så hemskt mycket <3 ljuset blev dåligt :/ men vad glad jag blir att du gillar dem :D <3

#40 - - Caroline:

Jaaa gud ja, han är verkligen het alltså!!

Och hon jättevacker ^^

#41 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

precis den känslan jag vill få fram :P

#42 - - B I G C I T Y D R E A M S:

sv; haha min desgin är inte fin! bara vit & tråkig! måste göra något åt den :o

#43 - - Anonym:

sv: tackar, gillar enkelheten i den! Använder den inte riktigt som klocka om jag ska vara ärlig utan mer som en accessoar :)

#44 - - Anonym:

sv: som en helt vanlig film, tyckte inte att det hände så mkt i den

#45 - - Alexandra:

okej :) jo samma här!



aaw gulligt, rawr på honom! :D

#46 - - Hannah Hale:

Sv: imorgon skall jag åka till min kompis och sova där till onsdag! skall bli superkul :D vad ska du själv göra?

#47 - - Emma-Liisa:

Fin header :)

#48 - - ävelicious:

verkligen ! haha :D

#49 - - emma härnqvist/perfektion:

grattis till dem :)



okej, är inte det typ de sämsta säljjobbet man kan ha? absolut inget mot dig, men vår försäljningschef pratade om d enån gång på lunchen när vi pratade olika jobb. kul med dressman nu då :)

#50 - - AMANDA - ♥ Kläder och skoj:

ja precis! usch det ärhemskt att sova bort hela dagen!

#51 - - Cajsa:

jo det är finfint..^^ har äntligen satt planer för i morron! ^^ hehehe.. :P

#52 - - MS | miss the KING of POP ♥:

SV: tack så mycket :) älskar han!



låter skönt!

#53 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

tack, snällt sagt av dig..kram

#54 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

oj, med denna kamera ca 4 månader.. annars kanske 1-2 år med vanlig digitalkamera

#55 - - B I G C I T Y D R E A M S:

sv; haha antar att de e bättre än inget alls! så tack! :)

#56 - - MS | miss the KING of POP ♥:

SV: ja jag älskar dne låten :)

#57 - - Cajsa:

haha ja, man känner verkligen att man behövs och att man förgyller någons vardag..^^

#58 - - Sara:

Jaa det förstår jag, Niagarafallet var fantastiskt mäktigt och vackert! alla borde åka dit och titta på det!! :) Kram

#59 - - angelica:

är han svensk?:D hehe kul att det uppskattas :D komer bli mkt sånt den närmsta framtiden: D

#60 - - vesna:

jaah jätte söta =)

#61 - - Anonym:

sv: tackar :)

#62 - - K:

hehe nä =P Men nu måste jag väl se 2:an och 3:an också bara för att jag sett ettan =P Hade du en bra helg?

#63 - - Deniesé:

^Åh va kul för dom!

Hur gammal är han? :O

Ibland tycker jag att han är grymt snygg & ibland inte, men på dessa bilder va han riktigt snygg faktiskt! :)



sv: jag har varit med pojkvännen & firat min farbror, samt kollat när min bror tävlat. :)

PUSS

#64 - - Sandra:

Sommarvikarie på ett äldreboende i västerås

oki jag har jobbat

händer idag då?

puss

#65 - - Emelie <3:

sv: haha ja och fula :D

#66 - - Anonym:

godmorgon:D

#67 - - CHRJ:

sv: håller med, det är jättefint! godmorgon förresten =)

#68 - - Felicia:

Jätte fin blogg!

ta gärna en titt på min :)

www.helenfelicia.blogg.se

#69 - - Simone:

Det är inte ens i närheten av Beckham och deras snygga fräscha utseenden :P

#70 - - E:

Idag (läs igår) Så har jag inte alls gjort mycket. tog det lungt, och hade minispa med lilsyrran ;)

#71 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Åh, jag älskar Torres :D Ja, det känns tufft men än sålänge känns det bättre än förväntat, skönt det :-) Har så mkt att gör nu i början och det är väl tur det ;) Hoppas du njuter av din ledighet nu!

#72 - - sanna:

ja han är såå snygg! ;)

#73 - - Denise:

Jordgubbar är gott :) Ja, det kan vara skönt med en slapp helg också :)

#74 - - ceelinee♥:

nämen gud stackars dej :(

Hade en sköthäst som avlivades i mars i år :'(

Aldrig lätt det :/

#75 - - charlina och elisabeth:

sv: ja tycker faktist inte att han är sååååå snygg, jag gillar cristiano ronaldo mer ;D

#76 - - JenU ♥:

Sv, tack tack :)



Allt bra?

KRam

#77 - - Jenny:

SV; Okej, de lät som en härlig å bra kväll :-) !



Ja, jag gillar bilderna skarpt :-)

#78 - - G':

sv:jo,håller med dig :D

#79 - - jennifer:

haha precis :)

#80 - - rebecca:

Hahah oja =D

#81 - - Nina:

vad sött =)

#82 - - Malin-Hockeyfruga:

hahha ja verkligen ;D ah håller med!

#83 - - H A I D I J A K O B S S O N:

*SVAR:* jag vet faktist inte vad jag ska hitta på idag :)

#84 - - kajsa:

oj vad efter jag är, visste inte ens att han skulle bli pappa :o

#85 - - HANNA:

sv: ja ok ;p igår kväll gjorde jag inte så mkt.

vad gör du idag? :)

#86 - - matilda:

sv. kolla på gothia =)

#87 - - Emma-Gill<3:

#88 - - Emma-Gill<3:

i lördags va de bara städa fest bada sov :P <3

#89 - - Maria:

svar: Okej, min gårdag såg likadan ut som din då. :) Jag satt mest och slappade jag med, och så var jag och simmade på kvällen.



Vad ska du göra idag när du är ledig? :)

#90 - - Oxid:

sv: hahha, tack så hemskt mycket ;D du ökar mitt ego här XD <3 haha, men du har rätt, det blir oftast bättre när bilder har fel :) <3

#91 - - elma:

Jaha, okej va skönt (:



ja vist var den grym! Jag skulle också vilja kunna dansa sådär.



puss

#92 - - Emelie - EmeliesPlace:

gulligt :D

#93 - - Ida:

Läs gärna min blogg.

Jag skriver om hur det är att leva ett liv utan min pappa.

Mina inlägg handlar om allt från vardagliga bestyr till tankar om min framtid.

Jag skriver om både bra & dåliga tider.

/ Ida

#94 - - vesna:

haha visst =)

Till top