#1 - - Olessia:

Jadu :P får se, sj?

#2 - - Elin:

Svar: Jo det kan jag förstå ;)



Jag håller med dig, det är alltid skönt efter att man har städat!

Kram <3

#3 - - Jennie:

hahah, aa det har jag. den gick bara lite för fort! sj? puss!

#4 - - melissa:

Jag ska göra städa mitt rum imorgon :) så ja, det blir härligt för mig med ,p

#5 - - melinda:

sv: min helg har varit riktigt bra faksitkt, din med hoppas jaG?

=)



Håller med dig om det där med städat lägenhet, finns inget bättre, även om jag bara har ett eget rum (stort dock) så må¨r jag alltid lite bättre när det är rent kring mig =)

#6 - - Helena:

Sv: Härligt :)

Helgen har varit bra, bara tagit det lugnt :)

hur har din helg varit ?



Puss !

#7 - - JOSEFINE:

sv: har haft en mysig och lugn helg :)

#8 - - Anna-Maria:

helgen har varit great, förutom idag.. för idag känner jag mig jättekrasslig och har jätte ont i huvudet. hur är det själv snygging?



PUSS!

#9 - - Elie:

okeej vad kul:D hur gör du för att va på aktiva listan?kram

#10 - - Cajsa:

jo då det är bra... kommer bara inte i säng.. XD men jag har i alla fall förberätt för mitt inlägg till morrondagen. Kommer inte hinna skriva det förrän jag är på skolan och väntar på att de ska öppna gymmet åt mig i alla fall så jag tyckte att jag kunde förbereda bilden tills dess.. XD Måste verkligen gå och sova så jag har förbjudit mig själv att blogga mer idag. Kanske borde förbjuda mig själv från att komentera till andra också? XD hahaha! :P Händer i morron (måndag) dåe?

xx Cajsa

Till top