#1 - - Anonym:

Fin blogg :)

#2 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

får ta och lyssna =)

#3 - - Malin:

Låten är sjukt bra!

Kolla gärna in min blogg med :)

#4 - - Viktoria:

sv: ja visst var dom fina! :D

#5 - - Sofie:

Den var bra! :D

#6 - - Alexandra:

SV: Tack så mkt:) nej den sitter vid mitt höftben:)

#7 - - stockholmsjenna:

sv: nej dem avlivade honom inte :D han körde ett race med han Red som vart skadad och dem vann :D

#8 - - sandra:

grym låt :)

min dag har varit riktigt seg faktiskt. din?

Puss

#9 - - Rebecka:

hihi visst var dom fina :) <3 Jadå bara bra själv då sötis ?

#10 - - Madde:

svar: bra dag här :) själv då?

#11 - - Helena:

Sv: Jag tycker att den är värd att kolla på i alla fall :) Den är rolig :)



Jag har varit på stan och provat min överdel till balklänningen :) Annars har det väl inte hänt så mycket mer :P

Har du gjort nått skoj idag då ?



Puss !

#12 - - Becca:

ja,dem är väldigt fina!!!:) har jobbat hela morgonen och nu tar jag det bara lugnt ,ska snart sova.Vad har du hittat på idag då?

#13 - - emma:

guud mitt badrumsskåp är kaos! min pojkvän får knappt plats med sina saker, stackarn.. haha!

#14 - - linda.:

Det brukar vara så =) hihi.



Jg har ridit sen jag var tre, dock mindre dessa dar :) pus.

#15 - - Mindy:

God kväll..Hoppas att kvällen har varit en mysig kväll.kram

#16 - - Marielle:

Just nu kan du vinna något som du kommer att älska i min tävling, som pågår till den 30:e :-)

#17 - - Malin:

oh jag älskar berlin, så mycket att se=) klubbar å shopping.=)

Till top