Teoriplugg

Yes, idag efter jobbet så jag har plugat teori hela dagen.

Känns riktigt fint att har börjat kolla på det ialla fall, har inte skrivit in mig på en körskola ännu, men nu ska vi inte haka upp oss på små detaljer, okej?
Tony fixade ett viss program till mig, så nu sitter jag & övar trafikmärken och allt vad det innebär! Vissa märken har man ju inte äns sett i trafiken, men det funkar fint ialla fall tycket jag.
Har nästan klarat av alla de, sen ska jag ge mig in bland trafiksituationer i trafiken. Känns ju gött det!

För en liten stund sedan åt vi spagetti & köttfärsås med riven morot, hur gott som helst verkligen!

Vad ska man göra mer idag då? 
#1 - - Maggie:

Visst var den :D

Ja, skrolla ner till this is how i look like :P

#2 - - Maggie:

haha dock inte min men likande :P

fast det kanske du läste sj

#3 - - melina:

sv: ja verkligen! :)

#4 - - frida:

haha jaa :)

#5 - - Rosita:

Åh, nästa vår ska jag ha Trafikkunskap i skolan,

så innan dess ska jag ha börjat övningsköra och allt som hör det till, sjukt rädd dock, haha!

#6 - - Jessica:

Sv; tack igen då! :$ hihi

Skönt å höra att dy haft en bra dag.. Jag har med haft de.. lång dag i skolan bara, men annars jätte bra :) krams!

#7 - - anna boström:

jaa de är as kul :D

#8 - - V A N E S S A:

Hur länge har du pluggat? :)

#9 - - Sofia:

Okej :/

Haha ja den är sjukt rolig!



Puss!

#10 - - Cajsa:

hm, ja vi får verkligen hoppas på det! ^^ hehehe.. :P



jag gillade verkligen klänningen, skulle vilja ha den faktiskt.. XD

xx cajsa

#11 - - Sara~Candis:

Sv. Han är en chihuahua-papillon :))

#12 - - NIKI:

Mmm ;) mm gott med spagetti o köttfärssås :)

#13 - - Your Dream Closet -,:

jaså du gillade hennes klännign :) verkar vara många som gillade dne rosa blåsan hon hade !

#14 - - Ida:

Åh, vart utomlands vill du åka då?

#15 - - eleni:

aa det är bra med mig :D förutom att jag är lite trött! planer för ikväll då? / eleni

#16 - - Lisa:

Åh teoriprov! Vad duktig du är..

Plugga på du så kan du åka direkt och göra provet sen :) Hihi.. Men de e inte såå svårt i slutändan ska du se!



Hoppas att du haft en bra helg iaf.. de har jag!

Skönt att komma bort lite..

Ha de bra tjejen! kramar.

#17 - - Millan:

blääh :P jag vet inte! har tänkt så mkt fram och tillbaka... Du ska väl inte till linköping och gratta mig förstår jag? ;) :(

#18 - - Millan:

Virginia Madsen var det som hade en fin klänning. Fast Heidi Klums var ju nästan coolare :o :D

#19 - - emma härnqvist/perfektion:

har inte du heller körkort gumman? jag håller på för fullt här med. måste försöka få tag på min körskola i morgon igen. mitt login fungerar inte för att göra proven. väldigt irriterande.



jo de va läskigt att åka när d eva sånt skitväder.. men vi är ju hemma. skinande och hela. puss

#20 - - SARAH:

svar: haha ja det är alltid bra att kunna, jag vill cokså lära mig, det varmest min pappa som gjorde allt,haha:P

#21 - - felicia:

haha okej ;D



kram!

#22 - - Nina - This is who I am:

trött, men annars toppen! :)



kramis

#23 - - alec:

Älskade.. vad gör min fina vän?

#24 - - Jonna:

måste med ta tag i de där! :S

#25 - - SARA:

Jag ska också plugga teori nu :) Ska ha körlektion idag klockan två, och om det går bra ska jag förhoppningsvis boka uppkörning!!! :)

#26 - - LoEm:

Hej! Hitta på idag då?

#27 - - dyllan:

fin blogg

#28 - - LIFE BY Marielle:

Jag borde också börja med det där iallafall inom ett år innan jag blir 18 =)



Det är bra nu, är frisk iallafall! Pusss

#29 - - Jessica:

Duktigt med teoriplugg där :)

#30 - - Tess:

Jag sitter också med teori ;) Gammal som jag är, men bättre sent än aldrig ;)



Armbandet har en privatperson gjort! men hon kanske ska öppna webshop, hon har lite planer på det.

#31 - - JULIA:

svar: nja, min dag har varit slapp, sovit och kollat på dilm, är sjuk med andra ord ;D hehe själv ?



Rösta gärna på mig i veckans blogg tävling! Läs mer om det på min blogg! kram!

#32 - - lia:

åh vad skönt. jag har precis skrivit in mig på en skola och ska också börja läsa teorin nu som jag köpte igår.. får se hur det går :)

#33 - - L o t t i i i z z:

Hej Snäckan :)



Sorry för super sent svar :( Jotack, allt e bra med mig.. känns som att jag alltid är i farten förtillfället.. thihi!



Hoppas att allt e fint med dig idag? Och att det går bra med teoriläsandet :) KRAM

#34 - - Erika:

sv: Jag är på sidan 100 nu och den är redan kanon bra, fast det var den typ på första sidan också :P<3

Till top