Rihanna, stay strong!

Att sångerskan Rihanna blivit misshandlad är det väl ingen som missat?! 

I en artikel så är Rihannas tillständ värre än vad man först trodde. 
Enligt artikeln så hade Rihanna stor bulor på vardera sida av pannan, det såg ut som två horn skulle växa fram.
Hennes läpp var sprucken & hon blödde näsblod. Hon hade även ett flertal bit märken på armarna & fingrarna.

Va fasen?!
Bitit henne? Vad är han för odjur igentligen? Vem biter en person?

Visst, man ska ta de flesta skvaller-artiklar, men en nypa salt, men jag tror på denna.

Enligt en nära källa Rihanna, vill hennes familj att hon ska komma hem tillbaka till Barbados. Att få henne att komma så långt bort från Chris som möjligt är är högst på prioriterings listan!
#1 - - michelle:

vet inte vad jag ska tro om detta. känns helt sjukt egentligen men samtidigt är ju Chris Brown inte perfekt, han e ju människa han också så man vet ju aldrig...

#2 - - Lisa:

det har jag missat :( vad tråkigt att höra! uscha..

#3 - - pramita:

OOOOOOMG JAG HAR OCKSÅ LÄST DET HÄR! usch det här får inte bara va sant:( han e ju för fin för att hålla på sådär!

Sv: Min dag har varit perfekt! självdå? :D

#4 - - Sara:

det är hemskt! :(



#5 - - Jessica:

Sv; tack så jätte mycket, åh desamma!

Men va? det hade faktiskt jag missat? USCH va hemskt.. Vart har du läst detta? :(

#6 - - Leia:

Ska åka iväg och handla snart =)



Ang det du skrivit så tror jag med på det.

Vem vet om det verkligen är så illa som det står, men något har ju helt klart hänt!

#7 - - Nikolina:

jag gör inte heller något specillt just nu. väntar på en kompis :)

#8 - - Jessica:

Vad skönt :)

Jo jag mår bra, hur mår du idag? känns det bättre?



Puss

#9 - - Zandra:

sv: Visst är dom!

Jadå, det har jag, inte gjort något speciellt, slappat bara. Dudå? :)



#10 - - JULIA:

sar: neej! gud vad tråkigt gumman! inget vidare att vara sjuk, det suger!



men min dag har vart okej, bara väldight mycket matte förståss :P

#11 - - Mimmi:

Undrar hur hon såg ut efter det. Vad hemskt, kan inte tänka mig det om honom han ser ju helt snäll ut..

#12 - - Tannaz:

Skitsnack. Hon slog honom före.

#13 - - Leia:

Man vet aldrig. De kan ju båda ha slagit varandra, den ena värre än den andra. Kan ju ha varit självförsvar. Tror ändå inte vi kommer få veta hela sanningen.

Till top