Paris Hilton hjärta Robert Pattinson?

Ja, nu är det inte bara 13-18 åringar som vill kyssa, den snygga Edward Cullen Robert Pattinson.

Ryktet säger nu att även Paris Hilton har riktat in sig på det nya stjärnskottet.
 
Onej säger jag bara! Ska Paris dra ännu en stjärna i botten?
Räcker det inte med Lindsy Lohan, Britney Spears? Well, man kan ju hoppas att Robert är en smula smartare än resterande.


Eller vad tycker ni?
#1 - - Erica:

Bryr mig inte om vad kändisarna gör, hehe.. (a)

#2 - - linda:

SV. okeej:)

vsg gumman:)

Joodå min dag har vatt bra :)

själv?:)

Puss

#3 - - eoew:

fin blogg du har :)

#4 - - Anonym:

helt ok, sj då? jag är iofs sjuk vilket inte är så kul, men annars rullar det på^^

#5 - - Christina:

NEJ! Ondska!

Låt det inte vara sant, snygge Robert kan få bättre! :-/



Fan, det där lät väl inte så jättesnällt. Men Paris är inte direkt snäll för att vara någon trevlig och allmänt bra flicka.

#6 - - Rebecca:

förra kommentaren var från mig!

#7 - - joss:

HONOM SKA HON GE FAN I! åh, är så sjukt trött på henne och blir lagom arg om hon förstör honom också :/

#8 - - Elin:

SKANDAL! Hoppas verkligen att han är smart nog att låta bli spetan.. Hon är ju överallt alltid :(

Han är värd såååå mycket bättre :')

#9 - - Mimmi:

Hoppas han är smart nog.. Hon är ju inte så bra dirket eller fin..:)

#10 - - louise:

ohh neej ;s

Till top