#1 - - sara solvik:

Tack :)

nja gårdagen var inge vidare .. men men, hur var din dag då? :)

Kram

#2 - - S A N N A:

sv: åååh tack så jättemycket sötnos! :)

#3 - - Maria:

Tack louise :)

pussiluss :)

#4 - - Maja:

Håller med om den där. Superbra! :D

#5 - - E:

Den är ju bäst.

#6 - - jane:

hej hej...en undran bara,vad heter ditt favvo fik -ställe?????

#7 - - Annie:

Vad hände under helgen nu då? :) Lite stressad så hinner inte riktigt läsa igenom bloggen nu :P

#8 - - Anonym:

mm hon e grym!

#9 - - linda:

vilken ball header! :)

#10 - - Tuva:

Då är vi två helt klart, älskar henne! :) Kan inte få nog!

#11 - - susy:

Jaap, fast det var ju lite sant. hon köpte ett till mig med men jag fyller ju arton snart hehe men skitsamma jag ska sluta röka nu endå:P



kram

#12 - - Daniel:

Lovely min!

#13 - - emeli:

Jag är också hemma idag :) Fasten jag var i skolan i morse och skrev nationellt prov i svenska. Tyvärr så gick det inte så bra :/



Rätt skön låt den dära! Skulle vara skön att både träna/springa till. Haft en bra dag?

#14 - - alexandra:

tusen tack! kram

#15 - - Tobias:

tack tack :D

#16 - - Jagheterintesune:

Ja, den är verkligen jättebra! :)

#17 - - Agnes:

längd och 80m:)

Puss

#18 - - Angelina:

sV: okej härligt!

jag ska plugga företagsekonomi och bara ta det lugnt! själv?



puss

#19 - - Jagheterintesune:

Älskar låten! :D

#20 - - Anonym:

sv. tacktack :) den där låten är superbra! :)

#21 - - sofieblom:

hejdu :)

frågestund på bloggen,

om du har lust att ställa en fråga ^^

#22 - - Elin:

Den låten är sjukt bra!

#23 - - Nina - This is who I am ♥:

trevlig kväll! :)



kramis.

#24 - - Helena:

Den är ju så himla bra :D

Puss !

Till top