Vem tar hem matchen?



Teen Choice award har ägt rum!
Denna bild kom jag över igår på Kristen, Nikki & Ashley.
Vi börjar från höger:
Kristen
Klänningn är ganska cool, skorna är ingen favorit men tack och lov lämnade hon conversen hemma. Men är det bara jag som tycker att hon ser trött ut? Nej, hon ser ialla fall ut att vara ganska så frånvarande..

Nikki
Super söt som alltid! Tycker klänningen hon hade på sig här är väldigt söt, men jag är inte helt såld på "axelvärmarna"?. Men tycker att hon i helhet ser helt fantastisk ut! Håret, kuvertväskan & skorna, allt passar fint ihop!

Ashley
Jag älskar hennes klänning! Hur söt är den inte?! Hela hon är perfektion denna gala. Hade jag fått bestämma hade jag kanske bytt väska till någon i en passande röd nyans istället.  Men seriöst, hon tar hem matchen! Hon var lätt kvällens vinnare bland twilight-brudarna!

Vilken är eran favorit?

#1 - - Emelie:

Som du säger så var Kristens klänning riktigt cool, men den sistnämnda var i sin helhet helt klart snyggast! :)



Puss!

#2 - - JasmineLinde:

Ashley är min favorit :D

#3 - - Maado:

Ashley utan tvekan. Och vadå bara du som tycker hon ser trött ut? Gör hon inte det på varenda jävla bild som existerar på henne?

#4 - - sanna:

kristen ser jämt trött ut ;P

#5 - - Fanny:

Jag vet inte riktigt, nikki eller ashley...men jag tror att jag tkr ashley var snyggast där :) Varför har kristen alltid så, ursäkta, men så fula kläder?..

#6 - - Fanny:

SV: Jag tkr hon ser både trött och påverkad ut, hon ser alltid smått drogad ut..

#7 - - jenny:

AshleyAshleyAshley! :D

#8 - - Frida:

Jag gillar ashleys outfit :) Men jag tycker om kirstens stil också, den är annorlunda.



Svar: Tack vad du är snäll ^^ hihi.

#9 - - Frida:

Jag gillar ashleys outfit :) Men jag tycker om kirstens stil också, den är annorlunda.



Svar: Tack vad du är snäll ^^ hihi.

#10 - - steffie:

ashley ser helt klart bäst ut men jag älskar alla 3 lika mkt. :P

Till top