Stockholm



God kväll (natt?) folk!
Hoppas att allt är bra med er? Med mig är det finfint, okej jag är dödstrött!
Anledning? Jag & T tog en spontan trip till huvudstaden. Hade en välbehövlig ledigdag med en massa fönster shopping och varmt väder. Behöver jag flika in med att jag har svettats ca 73 liter?
Efter att jag jobbat hela sommaren (utan semester buhu) så passade detta perfekt! När vi tog tåget in åkte vi förbi våran gamla lägenhet i Jakobsberg, fan vilken lägenhet vi hade!!
Får försöka hitta lite gamla bilder så ni också kan få se den, sjukt fin var den!

Jag har ialla fall haft en toppen dag!
Hoppas ni alla hade en lika bra dag som jag?


#1 - - Sandra:

Har sett film men nu tänkte jag sitta vid datorn en stund :)

Hur är det annars då? :)

#2 - - Julia:

sv: Det är bara sant ju :)



Jag har haft en jättebra dag, har fått en hel del beställningar via bloggen så jag har gjort en massa smycken, vilket ju är stööört kul :D Antar att du också har haft en bra dag, med tanke på inlägget :)



Det är förresten en utlottning i min blogg idag, kika gärna, det kanske är något för dig? :)

#3 - - Tobias - Mitt liv genom en kameralins:

Sv. Gött att höra! :D Det är prima här med! :D

Gjort idag? :D

#4 - - Maado:

Jag är djuuupt besviken! Du var i huvudstaden utan att säga till mig? :O

Ja hade lätt bjudit på drinkar och störda konversationer ;)

#5 - - Laila:

nawh =) Gör du då? =)

#6 - - hilea:

bor ni långt från stockholm nu?



Dagen va bra annars=)

#7 - - SARA:

Jaa, den boken är så grym, och det bästa är ju att det är en serie, så finns ju typ fem böcker till! :D

Jo med mig är det bara bra! :) Kram

#8 - - LIENE:

jag hade också en bar dag igår:D

#9 - - Jenny:

Inte fel att tillbringa dagen i Sthlm.

#10 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Grattis på namnsdagen =)

#11 - - tess:

åh jag vill oxå åka till huvudstaden, och shoppa :D

#12 - - Johanna:

ja han måste ju ha ngn tanke bakom det... :) tänkte fårga min pappa, han är med politiker, men har inte hunnit..



här är allt bra, själv då?

#13 - - Linda Q:

Jag ska upp till sthlm om en och en halv vecka =) Längtar sååååååå!

#14 - - Felicia:

sv: gud va kul :D jag vill också åka till stockholm xD



Puss

#15 - - Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:



sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



tack så mkt:) tyvärr gick inte lägret alls så bra som jag hoppades:(

#16 - - jenny:

sv: Haha tack. Jag tycker det är så roligt för att man känner sig duktig efteråt! och så mår man allmänt bättre! :)

#17 - - Emelie:

Låter som en underbar dag!! :D



Ja men se den! Den var riktigt läskig! :P



Jo jag förstår dig, här är det också fullt upp hela tiden... Blir inte mycket tid över till bloggen längre, vilket är lite trisst faktiskt.



PUSS!

#18 - - Mindy:

God eftermiddag..Så vacker bild på Stockholm.Ha en skön tisdag..kram

#19 - - A L E X A N D R A:

sv; okej men det låter ju kul! Shoppade du något? :D

#20 - - A L E X A N D R A:

sv; idag har jag varit i skola, snabbt till bankn och nu ska jag snart till träningarna och sedan blir det väl läxor ;)

#21 - - rebecca:

Okej =)

Haft skola :P sjdå?:)

#22 - - Ida Björck:

hoppas att allt är bra med dig med :) kram

#23 - - Celina:

Sv; Det garanterar jag att du kommer få! =)

Hoppas att du får en trevlig kväll!

#24 - - Erika:

sv: Ja det var sista avsnittet av Prison Break igår :/

#25 - - simone:

Hej tjejen! Haft en bra dag idag?

#26 - - Emma:

det var supergott! hoppas du har haft en bra dag:D

#27 - - Frida:

Vad härligt att åka till stockholm, bor du nära? Jag bor typ aslångt, eller ja det är nog inte superlångt men åtminstonde några timmar dit. Som tur finns det tur och retur buss för 100 kr till stockholm ^^ haha.



Svar: Ja, jag tror nog det, sommarlovet bara försvann :O Jag förstår inte vart tiden tar vägen.



Okej, går det bra att jobba där då? :) Kram.

#28 - - adina:

jaa, haha visst är det sött? XD

#29 - - O T H I L I A:

hihi ja, tack:D:D

#30 - - Julia:

sv: Vad kul att du vill vara med! Jag drar en slumpmässig vinnare ikväll eller imorgon :)



#31 - - Olivia:

Stockholm är allt bra vackert!

#32 - - JasmineLinde:

Åh jag älskar Sthlm!

Till top