Flo Raida - Right Round



Jag lovar, har har nog Sveriges (om inte världens) bredaste musiksmak.
Hur som helst, denna låta har spelats om & om igen på datan, sjukt bra låt!

Eller vad tycker ni?
#1 - - Cajsa:

tack sötnos!:)

#2 - - sara:

det är bara bra med mig med :)

#3 - - Anastasia:

sv: Ja jag gjorde faktist inte så mycket idag, shoppade med mamma, köpte snygga kläder, men sedan nja inte så mycket, kollat mest på tv och data, har du haft en bra lördag? :)



Ha det bra!

Kram

#4 - - sofia:

Älskar låten (A)

#5 - - Michaela:

snygg blogg!!! :D

#6 - - Marina:

Fotboll såklart ! ;) fast det är 7manna :) <3



kramkram <3

#7 - - Foki:

jag håller med! älskar that song :)



svar: ååh vad kul att höra att du tycker det! :) hihi



// Ha en fin kväll =^_^=

#8 - - Sara:

tack :D

#9 - - Azra:

Hejsan

Haft en bra dag?

Kram =)

#10 - - Amanda:

sv:jag också, men min moppe gillar att krångla..

ikväll har jag varit på en fest och sånt:) sjdÅ?

#11 - - Liivan:

Låten är sjukt grym, speciellt när den är på högsta volym!!!

#12 - - Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae:

Grym låt!

#13 - - Sandy:

Älskar den också

#14 - - Itauh:

haha älskar den låten :)

#15 - - alexandra:

den är jättebra!

Till top