Sophia Bush

Sophia är min ideal kvinna!
Älskar hennes stil och hennes karaktär i OTH!


Missförstå mig inte, jag älskar mig själv och har en helt okej självbild av mig själv. Visst, en midre midja och lår skulle inte jag inte sakna, men jag lever med det.
Men alla har vi en inre kändis som vi avgudar.

I mitt fall finns det två.
Det är Sophia Bush och Charlize Theron.
Båda är gudomligt vackra på sina sätt.

Vilken är din inre kändis?











#1 - - Josefin | Shadyblonde:

Sv: inte så mycket kör lite flashspel på internet, haha i brist på annat, nu ska jag i sängs. ska upp 7 imorn -^^ gör du själv+

#2 - - Alina:

Kikar in* :) Godnatt!

#3 - - carro:

åå hon är min favorit med...

Den glassen har jag inte provat, blir nog nästa gång ;)

#4 - - Cecilia Julin:

Hon är så jävla vacker!

#5 - - Lia:

åh det finns så många snygga tjejer i kändisvärlden :P

#6 - - alec:

håller med sophia is the shit..

Baby girl hur mår min tjej????

finns här

#7 - - Johanna:

det är sådär med mig

#8 - - Angelica:

jaa dom har himla mkt fint dar :D

#9 - - Louice:

hehe tackar ;D

#10 - - sandra:

sv; ah, det kan jag förstå, jobbigt!

#11 - - micaela:

sv: Artist, det ända.

#12 - - Alina:

hihi du kan få smaka en bulle om du vill:)

#13 - - micaela:

sv: Jadå:) Hur mycket som helst! Man lever ju för det så:) Så fort jag får videon från min skolavslutning där jag sjöng "ain't no mountain high enough" så ska jag lägga ut den på bloggen. Lovar :)

#14 - - micaela:

sv: Åh vad snällt sakt :) Klart du måste göra!

#15 - - Nikolina:

Hej godis! vad tycker du om porr? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt, dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget tack, puss!

#16 - - micaela:

sv: :) Hur mår du då?

#17 - - Sessan:

Oooh jag älskar så många kändisars yttre, Eva Longoria, Kim Kardashian, Jessica Alba, Jessica Simpson och många fler!!



Jesss, ibland får man unna sig verkligen! Jag söker jobb just nu, sa upp m ig på cafet eftersom att jag fick alldeles för lite arbetstimmar!! Love

#18 - - N A T A S C H A:

tack men hatar det =/ ..

puss / N

#19 - - Julia:

Emma ´Watson ser jag upp til sjukt mycket

#20 - - alec:

jag mår sådär men baby vad har hänt med din pappa??? FINNS HÄR ÄLSKADE

#21 - - JENNA:

typ.

jenna jameson :P

#22 - - carro:

Joo det är bra, dock väldigt seg idag...

Sj då? :)

#23 - - sandra:

sv; det kan jag förstå :)

#24 - - JENNA:

haha, yeah.

med dejdå ? ( ;

#25 - - Cecilia Julin:

Svar: Jo tack, det är dunder bra:) har shoppat lite mer idag! (kolla senare) Hur är det själv sweetie?:)<3

#26 - - Mariah N:

Jessica Alba och Jennifer Lopez

#27 - - micaela:

sv: Krya på dig! Jo jag mår väll bra :)

#28 - - Tessi:

visst är den snygg :D

bara vänta på att den kommer ut :D

#29 - - Caroline:

åh, jag med. inredning it is!

#30 - - Josefin | Shadyblonde:

Sv: okej :) ne jag har varit i skolan, gått på stan, annars har jag bara legat och slappat och kollat på serier :)

#31 - - Caroline:

kul att köpa också .)

#32 - - joanna:

Vad tycker du om Vickans outfit? Vore kul med din åsikt!:)

#33 - - joanna:

Vad tcker du om Vickans outfit? Vore kul med din åsikt!:)

#34 - - Cecilia Julin:

Svar: Ja :) vi borde shoppa tillsammans nån dag <3

#35 - - Evelina:

Hon är väldigt vacker! Och jag älskar henne i oth.

#36 - - N a t h a l i e:

Jag måste nog hålla med dig där, bush är så sjukligt vacker !!!

Till top