Drinktips!

Nu när hösten börja välla in i Sverige & kvällarna börjar bli mer allt mörkare och mörkare, tänka jag ge helgens drink tips!

Som ni kan se valde jag RedBull Vodka som jag varmt kan rekomendera!
Den är bus enkel & vilken idiot som helst kan göra den!

1. Börja med att ta fram ett "high ball"-glas. (i bild)
2. Om du vill så kan du bygga upp med is, vilket jag brukar göra, för att den ska hålla kylan. (Andra kan uppleva det som blaskig, men smaken är som baken)
3. Häll sedan upp vodkan, ca 6cl.
4. Ta fram en burk och häll upp tills glaset blir fullt.
 Rör om.







Sen är det klart! 
Ha en riktigt rolig helg!

 
#1 - - Emma:

NEJ Dricka aldrig RedbulL Vodka!

#2 - - Mia:

hihi kan inte påstå att jag kämpat ett dugg för dom. Jag har tur.

Tack ändå!!

Puss

#3 - - frida:

tack :) själv tycker jag att den liknar en pyamas men ;p



Sånna drinkar har man druckit mycket av :p

#4 - - [ N A D I A ]:

Nejnejnej, ren vodka ska det vara, annars är det inge fest! ;D

Till top