Äntligen fredag!

Äntligen fredag!
Lätt bästa dagen på hela veckan!

Ni som följer mig blogg, god bless you guys, vet vad jag tänker skriva om nu.
Juste, blev det rätt vinnare för "årets blogg"?

Har hunnit att läsa några av era kommentarer angående just detta och fått många olika svar.
Jag måste erkänna att faktiskt så vann inte rätt blogg i år. 
Visst, hon har sina trogna läsar och hon är väldigt söt.  But that's it!
Hennes blogg har Säkert varit bra en gång i tiden, men just nu är den så j-vla tråkig. Faktiskt...
Hon tillför inget med sin blogg än just berättar vad hon gör på sin vardag.
Men hon framröstades av sina läsare på så sätt så "vann" hon ju.
Jag tycker däremot att Stina-Lee eller Blondinbella skulle ha vunnit. Dom vågar provocera, vågar skapa debatt i sina bloggar.

Är det inte det som en blogg ska göra kanske?

Detta är mina egna åsiket angående just detta. inget fin i kanten, utan som det är..
Vem tycker du skulle ha vunnit?



Jag var bara tvungen!
Ni är underbara!
#1 - - e:

jag vet inte, tror faktiskt blondinbella.

hm jag ska jobba och fira min kompis som fyller år :D

sj då?

pusskram

#2 - - RL:



Ta gärna en titt på min blogg och kom med synpunkter eller liknande.

ha en bra dag :)

#3 - - mimmi:

Ska till min pappa ihelgen annars så vet jag inte, du då?=) Puss

#4 - - Therése:

Ikväll ska jag vara med några kompisar ;) Kommer bli riktigt kul! :) Själv då? :)

#5 - - Jenny:

Alla har väl olika åsikter om vad en blogg ska göra, antar jag.

Dock tycker jag att det finns andra bloggar som kunde vunnit, ja.

#6 - - SARA:

Jo jag ska snart ut och rida, sedan blir det middag med mamma o pappa .. Du då?? :)

#7 - - Matilda:

Sv: Idag är det... träning, plugg, myskväll hemma... eller så blir det hem till kärleken :)

Allt bra med dig? :)

#8 - - Erika:

sv: Ikväll blir det IDOL :P

#9 - - Zäta:

jag tycker min skulle vunnit :D eller anna hibbs :)

#10 - - Patricia Klinteberg:

Svar: Jotack, det är rätt bra här :) Hur är det själv? :D

#11 - - Kim:

nej jag tycker inte att hennes blogg har så mycket att komma med om jag ska vara ärlig, men det är bara min åsikt.. Däremot blev jag lite förvånad att det inte var blondinbella som kammade hem titeln.

#12 - - Kim:

nej jag tycker inte att hennes blogg har så mycket att komma med om jag ska vara ärlig, men det är bara min åsikt.. Däremot blev jag lite förvånad att det inte var blondinbella som kammade hem titeln.

#13 - - Fotograf Max:

Du har väl inte missat tävlingen om en gratis photosession på bloggen va? Det är bara ett måste inför julen och den kalla bitande höst vinden :)



http://lightroom.blogg.se/2008/october/tavling.html

#14 - - Carmen:

hahah vad glad jag blir att ni tycker det :)

jag kommer lägga upp en ny nästa fredag så ni är välkomna attbeskåda då oxå ;) heheh



det är bra med mig.. lite ont i ryggen men kämpar på.. sj då?

hälsa sambon :)



puss Carmen

#15 - - Your Dream Closet -,:

jo det kan vara sant, har faktiskt bara följt Kenza i några månader. men det kan stämma det du säger, att hon blivit sämre :) Men jag kan faktiskt inte förstå hur en så vanlig tjej som hon blivit sveriges största blogg, det är ganska fantastiskt :) jag menar blondinbella har massa pengar och är ganska blåst, om jag får säga dte själv. Men Kenza äre för mig en helt vanlig 17årig tjej. Hon skriver inte alls om intressanta saker, men endå blev hon så stor :P haha

#16 - - Josse:

Okej, vad bra =D idag ska jag sova hos en kompis med några kompisar, dudå?



kram!

#17 - - andrea:

sv: det är jättebra:D det är ju fredag, själv? vem va det som vann förresten?

#18 - - Cassandra:

Håller med till 100 procent. Hon är söt men inget mer. Bloggen är pissig numera! Men grattis till mest-aktiva, tycker du borde blivit årets blogg, haha



Kram

#19 - - G I L R A E N:

Blondinbella tycker jag inte skulle ha vunnit, men stina kunde jag gärna sett som vinnare om nu inte Kenza blev vinnaren.



Det är bra med mig, hur är det själv? :)

#20 - - Anders hessman:

Jo jag förstår att det känns gott att vara med på listan. hade jag också tyckt. Jag har väll en 8 läsare om dagen. Jo annars är allt prima liv.

#21 - - sessan:

Jag tyckte oxå att stinalee skulle ha vunnit. Förstår inte varför kenza är så rolig. Hon skriver om jättetråkiga saker hela tiden ju...

#22 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag gillar inte stina-lee längre, det är något väldigt skumt med henne.



åh vilken film ska ni se?

#23 - - .Pjumas. ♥:

Än så länge studerar jag bara :) men vi har så i skolan att elever får komma gratis som provkaniner :)



Vad kul, skulle vara trevligt om min pojkvän skulle bjuda ut mig på en restaurang, kanske det hinner hända ännu :D



Puss

#24 - - LIFE BY Marielle:

Blir massvis med godis inför idol ikväll ;) sj?

KRAM

#25 - - MADDE:

Som sagt, du kommer snart ligga bland toppen av bloggarna!:) Ska ni hitta på nu när det äntligen är fredag då?

#26 - - valentina:

oki kul :) några roliga plans?

jag stannar nog bara hemma, ska upp och jobba imorn på morgonen så jag går nog ut imorn kväll istället :)

#27 - - anna:

jag tycker inte stina är så rolig längre heller.



jo allt är fint med mig! själv då? :)

#28 - - Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!:

Jag vet inte faktiskt. Om svågern kommer upp till maken så blir det teve och dator annars vet jag inte vad som händer, själv?



Jag håller med dig, jag läser iofs ingen av deras bloggar men jag tycker en blogg skall beröra, skapa debatter och det du säger.. Självklart.

#29 - - nadja:

Svar: Ikväll blir dt utgång med mina asiatiska vänner i göteborg.



Jag tycker med att Stina_lee borde ha vunnit, hon skriver väldigt bra, och bryr sig om samhället och saker om kring och inte enbart sig själv. men men

#30 - - Hanna:

sv; hehe okej =)



aha vad mysigt :)

nae jag har precis varit ute på en låååång runda med en kompis och bara pratat av oss, skönt(:

fast mindre skönt är vädret, kallt är det idag ;o



annars nu ska jag bara ta de lugnt och kanske kolla på idol o så :) du då?



Pus<3

#31 - - Louise:

härligt ;D men det gäller att man är aktiv som bara den så hamnar man nog där :)

#32 - - Jonna:

Åh, du har så fin hårfärg!

#33 - - Sofia:

Grattiiis =)

#34 - - Felice - FASHION IS HOT OR NOT:

Där är jag tvåa, har inte hunnit vara så aktiv i helgen eftersom jag har haft fullt upp med att ha kul, myyysig blogg=)

Till top