Ångest fan!

Haha, jag bjuder på denna!
Detta är ett resultat av när man omedvetet satt på självutlösaren på kameran.

Aja, Hoppas att det är bra med er kära läsare.
Vad händer idag då? Jo, idag ska jag till försäkringskassan snart angående ett brev. Efter det ska jag gå och lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår.
Kung Fu Hustel - lika rolig som den var för 3 år sedan.


Ska även leta present till min kära storebror som fyller år i veckan.
Ack, vad åren går fort. Ånget fan! Nej, skojja bara!




Vad ska ni hitta på denna dag då?




Veckans blogg: Marielle
#1 - - SveaJ:

haha när man är omedveten om att ett foto tas och sen ser det efteråt kan fotot nog se ut precis hur som helst skulle jag tro :'D

#2 - - Isabelle:

jaa du, har städat hela garderoben :)

#3 - - Nikolina:

haha sötnosig bild!

#4 - - Angelica L:

Allt bra med dig ??

Kram

#5 - - baby loonia:

hhaha swedens next top model ! =) Ta det lugnt resten av dagan

#6 - - Lexie:

haha skön bild :p

#7 - - fanny:

okej, jo jag mår ganska bra :)

puss<3

#8 - - Emma:

Haha sikken rolig bild!

#9 - - Mimmi:

svar: Ja, absolut! :)

Igår mös vi, tittade på film och hade det trevligt :) Själv då?

Puss!

#10 - - Linda:

Idag mår magen bättre.Japp till helgen så skall nog kontoret bli klart,väntar som sagt på att det golvet vi vill ha skall komma in till butiken=)

Hoppas du mår bra=)

#11 - - Stina:

Hoppas du hittade en present. Det är svårt ibland. Har en utmaning på min blogg till dig. Hoppas du är sugen :)

#12 - - Sessan:

Jag vet sötnos, men det är inte alltid man tänker på i det långa loppet, för man vågar inte riskera något. Och just i detta läget, så vet jag inte ens vad som gynnar mig i det långa loppet!! I need direction!! <3<3<3<3

#13 - - katarina:

imorn ska jag till stan med en kompis & min storebror, har inte handlat på jättelänge, så nu blir det massa shopping ;D sj då ?



puss

#14 - - Sandra:

så söt :)



var perfekt igår, hade nämligen min amerikanska kompis hemma på tacos & drinkar så det satt fint :)



Vi ska upp till norrland på begravning så den "roliga semestern" får vänta tills december.

åh låter ju skönt.



Jag mår bättre, skönt att vara ledig & ha min karl för mig själv :) Dudå?



Puss

#15 - - Zarah:

hehe okej, ja med:P

Tack, naturligt är ju bäst :)

kram

#16 - - Nannaah:

- Jag har faktiskt ingen aning! Får väl se vad som erbjuds.. =P

Självdå ? =)

kram

#17 - - Jazzylicious:

Fin blogg :)



Kollar gärna in hos mig, en ung mamma som också är gift. Följ min vardag :)



Du hittar bland annat dessa kategorier:



Bekännelser

funny shit!

kändisar

lite funderingar?

MINA BILDER

MSN/konversationer

Shopping

Vardagsbetraktelser

Videos/röstklipp



Hoppas du kikar in :P

Kram & Hej!

#18 - - Marie:

Jaa, det har gått bra att plugga, :)

Okej okej, va mysigt :)





Puss!

#19 - - Bea :):

svar : jaha vad nice . jo allt e bara fint här :)

med dig d?

#20 - - Dress Like a Princess:

Ska du va med å tävla gumman? :)

#21 - - Sandra:

Vad tycker ni om låten It Must Have Been Love ?

lyssna och kommentera i min blogg.

http://sandratjulins.blogg.se

puss.

#22 - - Ida Björck:

svar: ja det är helt okej, självdå? :)

#23 - - Johanna:

oki då vet jag..

#24 - - Jannie:

#25 - - Jannie:

Den var jättemysigt, var ju och mös och spelade disney tp som sagt. Men tänkte be dig om akuthjälp, kan du något om designer?

#26 - - Anonym:

hihi söt bild!

#27 - - e m m a:

- va är de du jobbar med då?



jo men modesety tycker jag är roligt, har bara varit där ett par gånger, men ändå.



min dag har varit ganska lugn, ska börja med flytten ganska så snart. vet inte vart jag ska börja bara.. känns så öändligt!

kram

#28 - - Zäta:

haha rolig bild. jag ska se filmen på smällen :) durÅ?

#29 - - Alexandra:

sv: Jaa... blev påkörd :P Fredagmorgon, 9:e nov 2007(Senaste). Körde över ett övergångsställe och när jag nästan var över kom den där bilden från ingenstans... plötsligt låg jag där på gatan.



Men den vägen är farlig--- någon vecka sedan dog en kvinna på cykel, påkörd på samma ställe.

http://sydsvenskan.se/lund/article375811.ece

#30 - - Linda:

SV: Idag har jag fått träffa mina syskon som jag inte fått träffa på flera månader och det var roligt.. Vi spelade kort och fikade.. riktigt mysigt :) Hur är det med dig då? Kram

#31 - - Ema:

Det är suveränt! Är pirrig för min födelsedag imorgon :D

#32 - - Li:

Tack!



Jo det är bra är bara lite trött och stel i axlarna efter allt pluggande. Hur är det med dig?



Ha en bra kväll!



Kramis

#33 - - Mariah N:

plugg och träna dans,

#34 - - S o f i e:

förstår det! okey :). jo d e bara bra tack ,hur ere själv? kram

#35 - - Carita:

Omedvetna självutlösar-bilder är bäst! :]

Hoppas du får en fin kväll förresten, puss. ^^

#36 - - micaela:

sv: Hihi, ja..



Jadå , sj?:D

#37 - - anna:

haha skön bild :)



svar: ja eller hur, älskar den! :)

#38 - - JOANNA:

sv: eftersom att jag somnade igår under filmen så ska jag se den ikväll haha:) vad ska du själv göra ikväll?:)

#39 - - Kostrådgivaren:

Rolig bild :) Skönt att du kan bjuda på dig själv!

#40 - - qube:

sv; jo då allt 'r bra sj då? :) ne ja har bara tatt de lungt de lun gt hela dagen, sjdå? Puss

#41 - - Becca:

ska jobba hela natten :( tyck synd om mig

#42 - - Anonym:

sv: precis,.



jodå, allt är bra. sj?=)

#43 - - Emma:

JAdå sj ?

#44 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Ha ha vilken underbar bild!

#45 - - natalie:

-Hehe Okej ;D

Med mig är de finfint hur äre med dig?

PoK.

#46 - - Anna:

Allt är fint :) Själv?

#47 - - Lisen:

Sv: Ja!! Absolut, lov jö ;) Sj?

#48 - - Jack:

sv : tack :) <3



Hahahahah härlig bild :D !

#49 - - Hanna:

Jadu, ska träna handboll. Tror jag.

#50 - - Nicole:

Nu har jag svarat på frågorna, kolla om just din fråga blev besvarad!



Puss, Nicole

#51 - - natalie:

- jag går IV för att plugga upp mina betyg.

och så praktiserar jag på ett äldreboende.

eftersom jag ska gå OP sen :D

Okejokej det låter kul

PoK

#52 - - Karin:

hur är man då?:p

#53 - - Marie:

vart jobbar du gumman?

tack det går förhoppningsvis över snart!

puss

#54 - - Cajsa:

ja. :P



tänkte ta med dig i utmaningen men såg att du redan va utmanad av Stina.. :P

xx Cajsa

#55 - - annnnaaa:

ja det är väl tur de att alla tycker olika :P

det är bra med mig, hur är det själv ?

#56 - - RL:

haha så söt! :D



sv: jaha du´, men det är skönt ibland :)



jag når bra, fast nu har jag ätit för mycket choklad och dessutom är jag trött haha- själv?

#57 - - Li:

God morgon!



Idag ska jag vara hemma och plugga inför tentan, för de som jag pluggade med igår har tentan imorgon medan jag har den på fredag.



Vad ska du göra idag?



Kramis

#58 - - Emma:

Always Be Happy!

#59 - - Jelda:

haha söt bild! Kul att du bjuder på dig själv

#60 - - Madeleine:

Inte mkt, träna och städa I guess. Har höstlov .

#61 - - Jonna:

haha, roligt du :P

#62 - - Eva:

jah har jobbat som vanligt idag.. inte så mycket mer faktiskt. självklart kollat på desperate housewives favvoo..

vad blir det till brorsan då. har också en storebror, det är svårt med presenter.

hur har din dag varit. kram

#63 - - Gurra:

Brummm..... tut tut tut ..... Brummm

Till top